Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Sofia - 17 januari 2011 21:37

Den där känslan som känns som en dröm

den där stunden då hjärtat slår några extra slag

När hela ditt liv plötsligt fylls med vackra ord och meningar

och du kommer på dig själv med att inte kunna sluta le

När du bara vill ligga själv i sängen för att drömma dig iväg

då du tar dig och honom till framtiden..ut i drömmarnas värld

 

Jag sitter och tänker på dessa stunder när jag känt så här

känslor utan gränser, då jag bara lärt fjärilarna fladdra fritt inuti

Och när mina sms plötsligt blev fina och hela min planet blev magisk

 

Iblans känns det som att jag inte vågar ha någon nära mig

jag vill inte släppa in någon, inte vem som helst, jag vill vara försiktig

jag vill hellre stå på den säkra sidan, låt mig vara ensam om jag så mår hyfsat

jag vill aldrig mera bli kär och känna hur hjärtat krampar av smärta.

Jag vill bara bli lycklig, jag vill bli lycklig.. lycklig.. kär o lycklig..

En dröm jag delar med så många andra, att finna kärleken o lyckan..

Men återigen, hur får man bort rädslan man byggt upp..

samtidigt som denna rädlsa härskar av mig

Så vill jag inte hellre än att vara så där galet gränslöst kär, förälskad och skina av lycka, Jag vill kunna dela mina mornar,dagar,kvällar och nätter med någon, jag vill så gärna laga min mat åt någon som sedan dyker upp bakifrån med världens kram o puss på kinden.. jag vill så gärna känna uppskattningen av att vara någon, av att vara älskad, duktig bra..

Jag vill...

?

 

  

 

 


:)

Av Sofia - 17 januari 2011 11:15

"I'm looking at an angel

And believe me when I say

she got that whole place glowing"

 

Akon - Angel <3

 

Godmorgon. Finns väl inge mysigare än att vakna upp brevid någon?

Faktiskt så tycker jag att det är så mysigt att dela morgonen med någon

och dessutom dela kvällen och hela natten med någon.

Så man bara ligger där och njuter, känns för en stund som att man släpper allt annat runt omkring, för just denna stund tar dig iväg..

 

Under helgen lyckades jag spärra mitt Mobil abonemang, eller rättare sagt jag har smsat en hel del till någon som inte har comviq Oopsidejsi! så saldot drog iväg och är nu över saldotaket jag hade. Men har spärrat upp det nu, för att jag kan helt enkelt inte Leva utan en Telefon kände mig ganska ensam och som en enstöring igår då jag inte kunde ringa eller smsa folk. Luren är ju mitt allt !

;)

 

usch måste ut i detta skitväder idag, har ingen som helst lust.. men måste man så måste man antar jag? blä.. ska köpa gummistövlar.. =)

 

Hoppas ni haft en bra helg, det hade jag!

 

we gonna freak some more!

Ovido - Quiz & Flashcards