Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Sofia - 7 januari 2011 21:06

Sitter här i mina sexiga underkläder nyduschad och dricker öl kan de bli bättre?

mohaha :)


Skämt o sido, orkar nog inte dra iväg någonstans idag, ska nog pyssla om mig själv typ häva i mig öl som e asdåligt för hälsan eller? nej men ska måla naglarna och bara vara mig själv.. skönt :)


förbereda mig för i morgon då jag ska partaja, försöka lista ut hur jag ska få tag på mera öl eller om jag ska dricka hembränt som sist gjorde mig aggressiv..

usch.. fundera över om man ens bör dricka i morgon? men har varit på ett sådan kokobello humör idag.. så jag vill bara roa mig, skrika högt, jag tror jag är glad, jag är glad!!! :D Känns skönt att även känna att man är glad, satt och skratta åt allt i bilen hem också.. även i personalrummet började jag dansa till waka waka ehm ja dem tittade lite snett tror jag.  Men sån är jag, man uttrycker sig på olika sätt, låt mig fortsätta vara glad nu, det ända jag saknar nu är en glad kompis som kan skratta med mig ska nog ringa någon snart och fnittra loss sådant behöver man.


Nej riktigt skönt att bara vara hemma har diskat också hihi, duktiga jag liksom.

i morgon blir det jobb sen kör vi tjejer, vi kör emot rött.. :O wii!!


Fuck you huhuhu!

Ovido - Quiz & Flashcards