Direktlänk till inlägg 7 april 2011

Every move is magic!

Av Sofia - 7 april 2011 10:46

Från samma värld men från olka håll

Du går med blicken ner och jag med blicken upp

Vi ser på varandra med förundran

Vad är det som händer vad kallas det som sker?

Vi går brevid varandra, hand i hand

ihop om att aldrig försvinna från varandra mer!

 

 

Godmorgon bloggis!

Jag har blivit mycket för att skriva nu, kanske en vana eller något? Jag har inget egentligen att prata om tror jag inte. (tänker) Nej jag vill bara skriva lite!

Har kommit på att jag några dagar i månaden tappar allt och har verkligen ingen tro på mig själv? det är som några dagar då jag är helt inne i mig själv, jag orkar inte ens vara social eller ta för mig av saker. Märker det på jobbet, där är mitt jobb att vara trevlig o social, men väl i fika rummet vill jag vara ifred. Orkar liksom inte diskutera något dessa dagar. Är man lite trög då? men de tär fantastiskt hur kropp o själ fungerar ibland. Snart kommer jag övergå i mina enormt bäsa självförtroende dagar och då blir det roligare. Jag tror att vi styrs mycket av menscykeln! haha.


Hur som helst dessa dagar har jag tappat allt inte orkat med något, settat uppe way sent och bara varit helt orklös om dagarna. Dessa dagar när jag egentligen har tid att fixa det som ska. Så idag ska jag fixa in ett papper till AMS! då är jag tamejfan duktig!

Sen kan ni få kalla mig idiot men jag gillar inte att ha en ledig helg, och hoppas att jag inte har det på något vis. Okey om jag är ledig söndag, men lördag är helt onödig att va ledig på!


Jag blir lite irreterad på folk, som lever ett låtsas liv på fb, fortfarande så är inte fb allt? Jag tänkte på det själv, när man väl ändrar status till förhållande så vet ju exakt alla det, släkten jobbet alla, eller alla man har på fb! Det är ganska sjukt? Men jag längtar till den dagen jag ändrar status! haha! Tycker jag varit singel där för mycket.

Kanske ska ändra nu och låta folk tro att jag inte är singel? way nice!


 


Nej jag är så gott som singel, livet ut! eller något. Drömmer mig bort till spanien! vll åka nu, jag är ju så jävla värd det så de tär inte sant. nog det bästa jag gjort är att boka den resan!


Puss på er!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 14 juni 2011 13:55

Hej haft enorm bloggtorka. men om någon läser denna blogg och undrar var jag tatt vägen så har jag bytt blogg, det kändes lättare än att radera allt på denna blogg och börja om. Det känns som att man verligen behöver byta blogg och börja om frå...

Av Sofia - 6 maj 2011 19:02

"Touch me baby tainted love"   Godkväller! Jajemän nu är tokfia tillbaka, Jag har åkt på en satans förkylning som i vilket sekund som helst bryter ut till influensa ( det känns som det ) attans. Jag kände på mig det redan i veckan jag var så sj...

Av Sofia - 2 maj 2011 10:24

"länge leve barnasinnet"   Godmorgon! Denna morgon slog det mig att jag är vuxen eller faktiskt håller på att bli en fullbordad vuxen kvinna. Och jag vill inte det jag vill ju liksom leva kvar som barn/ungdom resten av mitt liv. Jag har haft en...

Av Sofia - 18 april 2011 20:08

Cause I got to, got to find away to get next to you!         Hallå! Sitter här och är lite fundersam över livet, hur kunde det bli så ensamt helt plötsligt? från att aldrig vara ensam till att vara det hela tiden. Jag gillar ensamhet, jag...

Av Sofia - 15 april 2011 09:53


    Hej på er! Idag vaknade jag upp och såg att jag fått en bild på lillas bebisen som min Bästa vän fick nu i helgen. Är det inte underbart? det är så himla kul att hon fått en liten bebisplutt! Så mitt i oron i helgen kom även glädje av lillp...

Presentation


It's all about the feelings and sometimes we need to write them down.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards