Direktlänk till inlägg 4 april 2011

Rubrik saknas

Av Sofia - 4 april 2011 21:12

Wanna be a victim ready for abdoukton!

Boy you're an alien, it's supernatural!

 


Godkväll!

Detta är en perfekt kväll för ett logginlägg idag är jag inte alls glad, snarare bara trött och lite ledsen över livet. Eller över att mitt liv är så tragiskt ibland, iafall så känns det så!

Jag har gått och tänkt nu ganska ofta den senaste tiden på att jag inte vill vara singel längre, men det är ju inte det lättaste att hitta den rätte fort och när jag inser att jag förmodligen kommer vara singel ett bra tag till blir jag sjukt deprimerad, nästan rädd för framtiden. Jag menar jag börjar bli redo för att dela mitt liv med någon.

Tex nu när man skulle säga till om semester på jobbet inför sommaren, GUD vad jag hade önskat att jag hade någon att planera semester med, Någon kär och underbar! Någon som tog semester samtidigt som mig för att vara med mig liksom.

Det är liksom en stor fördel med att ha ett förhållande, såna små saker!

Som tur är har jag min familj och jag planerade semester med dem, Två veckor i spanien är liksom inte helt fel, det är jag helt värd!


Känner mig ändå sjukt ensam fast det är jag själv som gör mig ensam just nu, jag skulle kunna bjuda över någon, men jag gör inte för jag orkar inte! Det är en sådan hopplös dag och jag mårilla av bullarna alexandra bjöd på idag haha, kanske därför jag är så grinig nu? dumma bullar! Eller så ogillar jag helt enkelt bara mig själv som sov bort två timmar nu på dagen men ibland måste man ju göra det med.


Nej jag får väl helt enkelt sitta här och bli fetare medans jag väntar på prinsen!


 


Någon mer som längtar efter kärleken?

och Rostar äkta kärlek någon gång?

eller är det meningen att vi ska älska föralltid?


Hm ja det ni! nu ska jag gotta mig tja!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 14 juni 2011 13:55

Hej haft enorm bloggtorka. men om någon läser denna blogg och undrar var jag tatt vägen så har jag bytt blogg, det kändes lättare än att radera allt på denna blogg och börja om. Det känns som att man verligen behöver byta blogg och börja om frå...

Av Sofia - 6 maj 2011 19:02

"Touch me baby tainted love"   Godkväller! Jajemän nu är tokfia tillbaka, Jag har åkt på en satans förkylning som i vilket sekund som helst bryter ut till influensa ( det känns som det ) attans. Jag kände på mig det redan i veckan jag var så sj...

Av Sofia - 2 maj 2011 10:24

"länge leve barnasinnet"   Godmorgon! Denna morgon slog det mig att jag är vuxen eller faktiskt håller på att bli en fullbordad vuxen kvinna. Och jag vill inte det jag vill ju liksom leva kvar som barn/ungdom resten av mitt liv. Jag har haft en...

Av Sofia - 18 april 2011 20:08

Cause I got to, got to find away to get next to you!         Hallå! Sitter här och är lite fundersam över livet, hur kunde det bli så ensamt helt plötsligt? från att aldrig vara ensam till att vara det hela tiden. Jag gillar ensamhet, jag...

Av Sofia - 15 april 2011 09:53


    Hej på er! Idag vaknade jag upp och såg att jag fått en bild på lillas bebisen som min Bästa vän fick nu i helgen. Är det inte underbart? det är så himla kul att hon fått en liten bebisplutt! Så mitt i oron i helgen kom även glädje av lillp...

Presentation


It's all about the feelings and sometimes we need to write them down.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards