Direktlänk till inlägg 5 april 2011

Alla behöver inte veta allt?

Av Sofia - 5 april 2011 00:09



Nu kom jag på det, Jag vill inte visa mina blogginlägg via fb men ändå så vill jag visa något för alla. Och eftersom att bloggen en tid handlat om vad jag tycker och olka saker som inte alla bör veta just däröfr jag inte publicerar till facebook. Så kanske jag borde skriva om saker som alla kan få veta istället. Menar mitt liv är inte så tragiskt och jobbigt som ni får läsa om ibland, och hur kul kan det vara att läsa om hur jag känner osv osv?


Kanske ska berätta och dela med mig om det sjuka och sjukt roliga sakerna som sker istället. Tex bara det bra sakerna? fast det är jävligt skönt att skriva ner känslor ibland!

Men åter igen tanken på aatt vem som helst läsaer gör mig illamående.


Hur som haver måste berätta vad som hände igår kväll, Jag är rät känslig och tror att det kommer hände något övernaturligt i min lgh. Tankarna går ju hela tiden när man ligger där själv. Så där ligger jag och tänker lite när jag precis släkt lampan. Jag vänder mig om och tittar upp emot taket och ser något stort vit och runt, livrädd flyger jag in under täcket. tills jag kommer på att det bara var min nya lampa vi satt upp i taket.


Jag tvekar lite på att ta bort täcket från huvudet men gör det och börjar asgarva men ajg är fortf rädd och vände rmig om igen.


Hur körd är jag ? väldigt körd, det är så typsikt mig! haha asg!


Natti!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 14 juni 2011 13:55

Hej haft enorm bloggtorka. men om någon läser denna blogg och undrar var jag tatt vägen så har jag bytt blogg, det kändes lättare än att radera allt på denna blogg och börja om. Det känns som att man verligen behöver byta blogg och börja om frå...

Av Sofia - 6 maj 2011 19:02

"Touch me baby tainted love"   Godkväller! Jajemän nu är tokfia tillbaka, Jag har åkt på en satans förkylning som i vilket sekund som helst bryter ut till influensa ( det känns som det ) attans. Jag kände på mig det redan i veckan jag var så sj...

Av Sofia - 2 maj 2011 10:24

"länge leve barnasinnet"   Godmorgon! Denna morgon slog det mig att jag är vuxen eller faktiskt håller på att bli en fullbordad vuxen kvinna. Och jag vill inte det jag vill ju liksom leva kvar som barn/ungdom resten av mitt liv. Jag har haft en...

Av Sofia - 18 april 2011 20:08

Cause I got to, got to find away to get next to you!         Hallå! Sitter här och är lite fundersam över livet, hur kunde det bli så ensamt helt plötsligt? från att aldrig vara ensam till att vara det hela tiden. Jag gillar ensamhet, jag...

Av Sofia - 15 april 2011 09:53


    Hej på er! Idag vaknade jag upp och såg att jag fått en bild på lillas bebisen som min Bästa vän fick nu i helgen. Är det inte underbart? det är så himla kul att hon fått en liten bebisplutt! Så mitt i oron i helgen kom även glädje av lillp...

Presentation


It's all about the feelings and sometimes we need to write them down.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards