Direktlänk till inlägg 8 april 2011

Baby let me blow your mind to night

Av Sofia - 8 april 2011 07:47



Hej Bloggis!

Jag vet inte varför men jag finner det sjukt irreterande att jag vaknade kvart över fem i morse och sen dess låg jag och försökte somna om vilket jag insåg ganska snabbt att det inte gick alls. Jag hade inte dragit ner rullgardinerna ända ner så en liten glimt gjorde så att solen strålar trängde in och lyste upp allt för mig.

Det kan vara en anledning iofs!


Jag hann gosa massa med tuffis och även titta på the voice lite!

sitter just nu på golvet med datorn på rumsbordet och njuter. har världens sommarkänsla, ska springa och hämta kaffekopp nr 2 nu.

Detlär behövas när jag är så pass tung i huvudet redan usch

och så ska jag jobba tio till sex, stabilt och jätte jätte bra!


Jag har beslutat att jag inte ska skriva om känslor och mina tankar längre, finner det eländigt faktiskt. Så jag ska börja skriva om mitt liv istället. Eller delar av det!

för allt får ni ju faktiskt inte veta, tex kärlek det är hemligt nu!

Jag kanske är kär, eller inte, kanske tycker om eller inte?

Huvudsaken för mig är att jag vet och vi vet eller ?!


Har en hel ledig helg framför mig också, Underbart eller? känner mig ganska Helgarbetskadad, vill jobba liksom, men stor fest väntar på mig på lördag, omväxling av vänner också det behövs. Gillar inte folk som tränger sig in i personers liv.

Jag gillar inte förändringar inte så stora iafall!


Haha, nåja just nu tänker jag att denna morgon hade jag inte velat vara ensam, hade varit sjukt underbart att ha någon o prata med just nu.

Såna småsaker i svissa stunder alltså!


 



Don't be a drag just be a queen!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 14 juni 2011 13:55

Hej haft enorm bloggtorka. men om någon läser denna blogg och undrar var jag tatt vägen så har jag bytt blogg, det kändes lättare än att radera allt på denna blogg och börja om. Det känns som att man verligen behöver byta blogg och börja om frå...

Av Sofia - 6 maj 2011 19:02

"Touch me baby tainted love"   Godkväller! Jajemän nu är tokfia tillbaka, Jag har åkt på en satans förkylning som i vilket sekund som helst bryter ut till influensa ( det känns som det ) attans. Jag kände på mig det redan i veckan jag var så sj...

Av Sofia - 2 maj 2011 10:24

"länge leve barnasinnet"   Godmorgon! Denna morgon slog det mig att jag är vuxen eller faktiskt håller på att bli en fullbordad vuxen kvinna. Och jag vill inte det jag vill ju liksom leva kvar som barn/ungdom resten av mitt liv. Jag har haft en...

Av Sofia - 18 april 2011 20:08

Cause I got to, got to find away to get next to you!         Hallå! Sitter här och är lite fundersam över livet, hur kunde det bli så ensamt helt plötsligt? från att aldrig vara ensam till att vara det hela tiden. Jag gillar ensamhet, jag...

Av Sofia - 15 april 2011 09:53


    Hej på er! Idag vaknade jag upp och såg att jag fått en bild på lillas bebisen som min Bästa vän fick nu i helgen. Är det inte underbart? det är så himla kul att hon fått en liten bebisplutt! Så mitt i oron i helgen kom även glädje av lillp...

Presentation


It's all about the feelings and sometimes we need to write them down.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards