Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Sofia - 18 januari 2011 10:37

GodMorgon


När man vaknar upp ensam och inser att man faktiskt haft hela sängen att rulla runt i, jag har bokstavligen flygit från ytterkanten till innerkanten och rullat runt bland alla mina kuddar. För det tycker jag är så jäkla skönt.

Jag flög till ytterkanten och möttes av något lurvigt och gosigt, där låg katten, jag delade nu sängen med honom. Min första tanke var att han hade dött intill mig, för inte brukar han ligga där brevid mig, Men han sov, han sov så sött bredvid mig.

Han har dessutom stört mig en stor del av natten, vaknar upp av att han kurrar i örat på mig och slickar mig i håret, för det gillar han. Min lille bebiskille <3

 

Sitter och Njuter av en kopp god Te vid datorn samtidigt som jag ser på tv, Har flyttat teven eller rättare sagt vinklat den så att jag ser den ordentligt ifrån datastolen.  Det är våra bästa år såklart, alltid roligt att se deras drama.

 

Till skillnad från igår blir detta nog en hemma dag, förutom mina få timmars jobb som väntar på mig ikväll. Men det ska bli kul i alla fall. Tills dess ska jag Diska göra mat och gå till Coop. För jag har matat katten med min lördagskorv ( som han älskar ) Katt maten har tatt slut.. Och så får han varm mjölk, för det älskar han också. Ganska bortskämd katt. Jag måste även försöka damsuga igen. usch det blir så skitit i köket fort, blä blä..

 

Annars är livet ganska tråkigt, längtar tills lönen kommer så man kan köpa något fint. Fast igår unnade jag mig lite på Rean, Jeans tröja och en kjol. yeay! Hade present kort på Ginatricot. mohähä!

 

Hat så bra då! Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards