Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Sofia - 29 januari 2011 09:36

"You don't listen to her

you don't care how it hurts

Cause you takin her for granded

into you lose the one you wanted"

 

 

GODMORGON!

Livet är inte en dans på rosor och det kom jag på för länge sedan, jag har inget gott att säga om mänskligheten som jag nämnt tidigare.

Jag har börjat tröttna på människor runtomkring och på den ondska som finns är ibland oss. Hur svårt ska det vara att göra denna värld lite bättre seriöst?

Frågar ni mig hur jag mår så hatar jag mänskligheten den är vidrig.

Jag är vidrig du är vidrig, vad är vi egentligen för djur? ondskefulla djur!


Jag skulle hellre vara en liten katt, fast inte bo med en Människa. En fri katt!

Ibland undrar jag hur man ska stå ut hela livet med detta liv så att säga?

Jag är bara snart 22 år och har redan tröttnat? vad är det då för fel på detta samhälle och mänskligheten? eller är det bara mig det är fel på? Det kan ju vara så.


Jag vill såklart vara lycklig och glad, men det är allt för många gånger och stunder i mitt liv som jag känner mig ensam, Det är allt för många stunder jag känner att inga vänner ställer upp. Hur mycket jag än försöker dra deras uppmärksamhet emot mig. Det är allt för många gånger i livet jag känner mig sårad nedtryckt och värdelös. Fast å andra sidan så vet jag att jag inte är det, men man kan ju inte hjälpa det man känner? Men vad ska jag säga jag är arg på människan i sig.

Jag har såna underbara vänner omkring men ingen av alla dem är där just då jag behöver. Inte för att jag ber om det så det kan vara svårt för endel att veta.

Men endel ber jag... men inget händer.


Nåja livets alla prövningar det kommer fortsätta såhär dag in o dag ut

Jag längtar tills den dagen jag träffar min själsfrände så jag slipper vela

och känna allt inombords. Han den där som gör allt för mig och för att jag ska må bra, och så at jag kan få ödsla min kärlek på någon som förtjänar det rakt av.


Jag liksom känner inte igen mig själv

som låten så fint sjunger

"good girl gone bad" haha


MEN nu tänker jag och mitt ego leva vidare

för, för mig är singelivet det ända rätta nu.


Fler borde vara singlar, awsome när man levt det ett tag

firar ju ett år som singel nu haha. och när jag sa det så kom

"vår" gamla låt på.. orka? haha ödet.. aja får väl tänka tillbaka lite åtminstonde,





Ovido - Quiz & Flashcards