Alla inlägg den 6 januari 2011

Byz

Av Sofia - 6 januari 2011 21:43

God kväll och God natt.


Sitter ofta och funderar över min blogg och vad jag skriver, vill kunna publicera inlägg på facebook men sen känns det som att alla man har där inte bör läsa allt jag skriver här.

ibland kan jag inte behärska det jag skriver och oftast skriver jag utan att tänka på vad jag skriver osv. Men jag kanske ska bli lite mera seriös, från och med nu.


Eller seriös och seriös, ja jag vet inte riktigt vad jag menar haha.

sitter och dricker te i soffan med laptopen i knät samtidigt som jag ser på göta kanal och äter nötter, cashew nötter, mums! Har nyligen haft besök av två goda vänner, alltid skönt när man väl ses. Dem är så söta mina vänner :)

Vi planerade även att dra ihop alla tjejer nu på lördag och partaja, men ja jag är osäker om jag vill och orkar, har absolut inte råd, känns ju lite onödigt då?

samtidigt som jag vill för att nästa helg jobbar jag konstant. Så vi får väl se :)


Hoppas att jag somnar tidigt och sover gott i natt, blir så i obalans utan sömn..

men när man har sällis i sängen så blir det så, jag kan inte riktigt slappna av

jag undrar varför.. vad är jag rädd för? jag tror jag är rädd för att inte sova haha

eller något annat.. haha orka vara jag ibland? haha nåja..  har en lång arbetsdag i morgon usch.. haha..men det blir nog kul1



Godnatt!


Av Sofia - 6 januari 2011 18:22

Jag var så himla smart och stod med kameran rakt upp mot skyn på nyår och det snöade ju en massa då så det var inte det roligaste. Nu har den totalt hakat upp sig. så jag har börjat leta en ny, ringde nyss morsan o fråga om hon ville lägga ut till en ny, för jag måste ha en kamera, det bara är så. hallå? Jag har inte direkt hållt i mina pengar så har bara så jag klarar mig med mat fan.. Men men bara 19 dagar kvar till lönen, hatar och leva snålt, var tog mina pengar vägen? det undrar jag verkligen, idiotiska räkningar man har.


Nu sitter jag och myser i min varma Rosa morgonrock.. ska snart föna håret och ta på mig något skönt för att sedan gå med A och R upp till Coop och handla mat.

Måste fylla på kylskåpet lite, ska försöka att inte köpa något onödigt.. (A)


Sugen på något nyttigt men gott, typ gurka doppat i dipp..Kanske köper jag det. Mums..


Kommer somna gott i natt hoppas jag, blev inte så mycket sovande i natt.

och varför förstår ju inte jag såklart haha.


sen har systers barn varit här full gång hela dagen.. fyfan.. jag är verkligen helt slut..


så hejdÅ!

Ovido - Quiz & Flashcards