Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Sofia - 10 januari 2011 09:19

Jag har sovit äntligen måste jag säga jätte bra i natt. Drömt en massa drömmar känner mig utvilad. och när man drömmer så sover man väl djupt? jag brukar drömma en massa förut, då hade jag inga problem med att sova.


Så skönt att jag drömmer igen.


Sitter och dricker kaffe ska snart göra mig vackrare och gå till jobbet

så länge det inte är flera minus där ute, då blir det buss.. kanske..

riktigt sknöt att gå och bra motion också. jag går faktiskt ganska fort när jag ändå är ute och går för då blir det som extra träning. Fiffig va..

Här om dagen gick jag så fort att jag fick håll men var framme till jobbet på 20 min. Har tänkt mig att gå fram o tillbaka minst två gånger i veckan eller två dagar = fyra gånger i veckan. Bara för att få lite extra motion.


Ska även till friskis och svettis nu snart i veckan och testa på där.

Jag vill ha en ganska så platt mage vilket jag redan har, men den behöver ju muskler och ja hela min kropp behöver muskler vilket den ska få.


Jag hoppas på en dunder lön också för jag ska tamejfan tatuera mig till sommaren :)


Ja jag har endel jag vill göra och ska göra..


Ha en fin dag allesammans !! =)

Ovido - Quiz & Flashcards