Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Sofia - 1 januari 2011 22:31

Hallå cyberspace!


Jag hade en kanon nyår, jag planerade inget och tog allt som det kom vilket verkade bra. eller blev bra.. Jag är glad idag att jag var klok nog att inte hänga med på efterfest så jag är realtivt piggelin idag :) Var riktigt segt att jobba men fyra timmar går ganska snabbt ändå, lättförtjänta pengar om jag säger så.


Jag har ju bestämt att detta år ska bli så mycket bättre jag ska lämna hela 2010 bakom mig. därav kommer jag radera nästan alla inlägg ochså. Dem senaste vill jag ha kvar. Eller jag har inte riktigt bestämt mig. Menar det som vart har ju vart ingen ide eller någon där som vill sitta o läsa va jag gjorde i juli? Nej? Så finner ingen mening med att ha det kvar.


Mitt nyårslöfte var att sluta röka, tog några små fjuttiga bloss inan tolv slaget igår på festen. Men det smakade skit kan jag säga er. Det är bara de att jag saknar att röka, det är ju en vana. NÅgot jag alltid gjorde.. och det är grymt socialt att röka men nu är det slut med det, och det känns skönt jag hoppas jag inte blir deprimerad ledsen arg eller något över något framöver. För då faller jag lätt tillbaka. Det är likosm som att ciggen är en vän.. när det är svårt för mig behöver jag den. Ajabaja!


Jag ska även köpa träningskort nästa lön, jag kan inte bara sitta hemma och bli rund.. inte för att jag blir det.. men jag vill känna mig tränad.. nyttig vill bli pigg också är ju ganska så trött om dagarna. Dessutom vill jag ha en hallelulija body till sommaren. *ler* ;) haha cp fia!


Jag har lärt mig en massa av 2010, tex att jag alltid bör följa min magkänsla.

att även om jag nåt botten så kan jag ta mig upp igen, Och att jag måste lyssna på mig själv inan jag lyssnar på andra. jag måste ta mig själv i första hand. Inte alla andra. Jag ska vara mer observant på onda personer i min omgivning. fy!

Jag har lärt mig att hur kär jag än blir ska jag inte ge bort allt jag har

för det slutar med att man ingetning har kvar..Jag kan om jag vill

Jag vill om jag kan! ;)


2010 börja dåligt men slutade tillslut bra.


Men 2011 ska bli bra, jag vill åka utomlands kryssning och få mera jobb tack ja!

Jag vill bli superduperdunder kär i någon vettig människa. Jag vill känna tryggheten igen, jag vill jag vill jag vill jag hoppas det är min tur snart!


Nu tar vi nya tag, eller jag tar nya tag. Jag har en känsla att allting blir bra ;)


Adjos!

Ovido - Quiz & Flashcards