Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Sofia - 14 januari 2011 11:50

Goddag!


Jag sitter här och snorar och snorar nyser o nyser.. usch absolut inge kul alls. jag vill inte vara sjuk men men nån gång måste man vara det ju.


Det är morsans födelsedag idag, och för ett år sedan hade vi precis lämnat en veckas lång Nilenkryssning i Egypten och var på väg emot en veckas Sol och Bad semester i Hurgadah! Fyfan jag vill tillbaka det var helt underbart där. Kunde inte njuta fullt ut för trots att man var så pass långt borta fanns det en person hemma som fick än att gråta. usch o blä o fy. Ångrar det så bittert idag. Men men så kan det gå.


det ryktas om en till utlandsemester med flera i familjen/släkten i september. Jag längtar dit. Men jag har redan börjat spara pengar ihopp om att jag kan åka redan nu i sommar. helst vill jag åka med någon man tycker riktigt mycket om som pojkvän eller liknande. Men det är ju int säkert att man har det, så jag hoppas någon underbar vän också vill åka. Men fan så mysigt det skulle vara att vara med en kille utomlands.. det är typ något jag verkligen vill. Och jag längtar tills den dagen kommer mohähä. Det är en sådan porrig stämning utomlands (A).


hehe.. Nu ska jag dricka kaffe som inte kommer smaka något.. sedan ringa Manpower som har ringt mig.. ehm? jahapp.. Sen dra till jobbcoachen o fylla i papper, kolla present till morsan och hem och göra mig vacker för ikväll så firar vi morsan.. på Ming :)


see ya!

Ovido - Quiz & Flashcards