Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Sofia - 2 januari 2011 23:24

Här ligger jag och mår illa, jag spyr vilken sekund som helst, magen gör ont och jag känner hur illamåendet kommer och drar sig tillbaka för att sedan komma tillbaka osv.. Jag undrar bara när jag spyr. Och jag undrar om jag mårilla av kycklingen jag skärde upp? den råa usch den var så äcklig..och aa jag mår ba illa, kunde knappt äta min goda mat. Blä!


Hur som haver mitt i mitt illamående och "tyck synd om fia" kvällen.. är det någon jävel som självklart ska göra mig så irreterad som jag någonsin kan bli!

Förstår inte vitsen med detta bara. Jag orkar inte med folk som gör mig negativ. Jag orkar inte med folk som säger saker som inte stämmer (och jag kan tyvärr inte låta bli att ta åt mig och bli ännu argare) Jag är väldigt känsloladdad nu.

usch, jag klarar inte av folk som tror att dem känner mig men i själva verket inte gör det alls. Folk som pratar till mig som att dem kände mig från topp till tå men i själva verket kan dem inte ens förstå sig på mig. I själva verket kan dem inte ens försöka. Folk som försöker trycka ner mig, "Man trycker inte på någon som redan ligger ner" fan här ligger jag o mår illa liksom? haha. nej men seriöst. usch jag ska verkligen följa detta nu "gör dig av med allt som får dig att sluta le".

 

Jag är allt annat än negativ, jag kan vara det väldigt mycket till folk som inte förstår mig, eller ta sig tid att lyssna eller som fattar vinkeln. samt när jag själv inte förstå och ditta o dattan. Tyvärr så är jag en av människorna som är födda i kräftan och därav kan jag inte sluta ta åt mig av små saker som folk slänger ur sig i farten. jag snappar upp för mycket information runt omkring. det är därför jag är så känslig och knäsloladdad jämt o ständigt. Jag Orkar inte med sådant trams. usch


Jag köpte astrologi boken "kräftan" idag..

läste några sidor på lunchen. och den stämmer in

den ger mig även svar på varför jag själv beteer mig som jag gör ibland.


Ska försöka sova nu, men eftersom jag slutat röka så går det inte så himla bra..´

Är asstrött fast klar vaken när jag ligger i sängen. sovit skitdåligt senaste dagarna..


usch.. dina ord är meningslösa.

Ovido - Quiz & Flashcards