Direktlänk till inlägg 6 maj 2011

OTankade tankar!

Av Sofia - 6 maj 2011 19:02

"Touch me baby tainted love"


Godkväller!

Jajemän nu är tokfia tillbaka, Jag har åkt på en satans förkylning som i vilket sekund som helst bryter ut till influensa ( det känns som det ) attans. Jag kände på mig det redan i veckan jag var så sjutk trött och något var fel i näsan, pollen tänkte jag men tji fick jag för det.

Och eftersom att jag har en stor arbetsdag framför mig i morgon så får jag icke bli sjuk, dagen i ära är ju stor eftersom att min syster även fyller så direkt efter jobbet ska jag befinna mig på ett partaj också, men med denna hälsa är ja glad om jag kommer till jobbet. Vilket jag ska göra också :) Inte missar jag OB dagar för någon dum förkylning.


Tänkte köra lite kategorier ibland sådär när jag känner för det, iaf hade min hjärna det som förslag nyss, men jag är inte alltid sams med min hjärna haha.


Killar (snoppdjuret)

Jag förstår mig inte riktigt på killar ibland eller så är det mig själv jag inte förstår mig på (tjej) Varför ska det vara en sådan stor skillnad på kille o tjej? varför ska det alltid finnas en spänning mellan könen? vi kunde lika gärna blivit tvåkönade tycker jag, det skulle unnat mitt liv just nu, praktiskt skulle det vara och bara leva med sin tvåkönade kropp. :) Udda tankar sådär.


Kärlek (psykisk sjukdom)

Kärlek är en psykisk sjukdom, men den är både negativ och positiv!

endel har ju sån oerhört tur att hitta rätt på en gång, medans en annan ska kyssa många grodor inan rätta är framme, det är så orättvist! jag har sett över min egna livsiutation och kommit underfunn med att jag är kär i mig själv och har ingen jätte stor lust att ändra mitt liv för någon annan (idiot) Men jag vill självklart göra det någon gång när det verkligen känns värt det. Annars har jag ju sjukt svårt med förändringar och jag måste ha någon som är likasinnad och delar mina intressen ( som inte finns) haha ! Alla som är kära Rocka loss, och var lyckliga, ta hand om varandra och be om att vi ensama också hittar någon att göra allt med.


Vänskap (Galenskap)

Vänskap är galet det vi allihoppa, en vän kan man inte lita på det går bara inte, ytterst sällan finns det en riktig vän, vänner gör på tok för många misstag och trots detta blir dem förlåtna och vänskapen lever vidare. Men det som inte syns på vägen är det små hål som byggs upp och hur bit efter bit faller isär. Man är som sammansvettsade hela livet men ändå så långt ifrån varandra man kan vara.

vänskap liknar kärlek, bara att vänskap oftast är falskt, vi är bara vänner för att vi känner varandra, inte för att vi tycker det är bra. Nja kanske inte riktigt så men det kan kännas så ibland, Men har vi väl funnit bra vänner så kommer vi nog inte att msita dem igen. En vän är som ett ärr, den märker dig för livet, stannar där längre en kärleken.



Nu ska jag äta massa nyttigt i soffan, eller något, astråkig fredag, men hoppas på att bli frisk frisk! tjao!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 14 juni 2011 13:55

Hej haft enorm bloggtorka. men om någon läser denna blogg och undrar var jag tatt vägen så har jag bytt blogg, det kändes lättare än att radera allt på denna blogg och börja om. Det känns som att man verligen behöver byta blogg och börja om frå...

Av Sofia - 2 maj 2011 10:24

"länge leve barnasinnet"   Godmorgon! Denna morgon slog det mig att jag är vuxen eller faktiskt håller på att bli en fullbordad vuxen kvinna. Och jag vill inte det jag vill ju liksom leva kvar som barn/ungdom resten av mitt liv. Jag har haft en...

Av Sofia - 18 april 2011 20:08

Cause I got to, got to find away to get next to you!         Hallå! Sitter här och är lite fundersam över livet, hur kunde det bli så ensamt helt plötsligt? från att aldrig vara ensam till att vara det hela tiden. Jag gillar ensamhet, jag...

Av Sofia - 15 april 2011 09:53


    Hej på er! Idag vaknade jag upp och såg att jag fått en bild på lillas bebisen som min Bästa vän fick nu i helgen. Är det inte underbart? det är så himla kul att hon fått en liten bebisplutt! Så mitt i oron i helgen kom även glädje av lillp...

Av Sofia - 12 april 2011 11:55


In the middle of the night when you don't feel right you hear me calling for you you hear me walking beside you and you wake up to see me!       Godmorgon! Hur många är det som tror på övernaturliga händelser?/väsen? Jag tror inte...

Presentation


It's all about the feelings and sometimes we need to write them down.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards