Direktlänk till inlägg 11 april 2011

Don't hate me cause I'm beautyful!

Av Sofia - 11 april 2011 14:52



GodEfterMiddag!?

Usch jag mår dåligt över att jag varit inne hela dagen när det är strålande sol och värme ute. to bad for me! känner mig tragisk.. men det är skönt att vara hemma ibland bara vara. Har ju trots allt skrubbad toan dammsugit, kanske till o med ska diska lite..sen ner till stan för att inhandla ett par tygskor nu när det blir varmt ute behöver jag det. tänker inte ha mina varma stövlar mera. dör typ i dem!


Idag blir det att träna känner att jag verkligen behöver bli lite glad och få rensa tankarna lite. Jag och en kär barndomsvän ska göra det =) Det blir en halvtimme Core med en boll samt en halvtimme Afromoves och tillsist en halvtimmes zumba! Jag tycker det är askul! Och efter om vi orkar ska vi gå på banden! nice va? riktigt nice!


Efter helgen behöver man rensa tankarna, Btw nu går jag in i mina sjuk självsäkra dagar börjar jag känna, så se upp, det är inte mycket som kan stoppa mig nu! det är typ nu jag borde gå ut och dansa! Läste i en tidning om tjejers menscykel, och vissa dagar känner vi oss ju bara så jävla sexiga då vi tror på oss själva. Sen har vi dagarna då våra former svullnar och då är vi automatiskt oundvikliga för de manliga könet. sjukt!


Nåja, dags o njuta av en kopp kaffe inan stan. Kram på er

och kom ihåg att vara rädda om era nära och kära

jag kan säga er att jag har fått ett wake up call!


(L) and I adore u and me!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 14 juni 2011 13:55

Hej haft enorm bloggtorka. men om någon läser denna blogg och undrar var jag tatt vägen så har jag bytt blogg, det kändes lättare än att radera allt på denna blogg och börja om. Det känns som att man verligen behöver byta blogg och börja om frå...

Av Sofia - 6 maj 2011 19:02

"Touch me baby tainted love"   Godkväller! Jajemän nu är tokfia tillbaka, Jag har åkt på en satans förkylning som i vilket sekund som helst bryter ut till influensa ( det känns som det ) attans. Jag kände på mig det redan i veckan jag var så sj...

Av Sofia - 2 maj 2011 10:24

"länge leve barnasinnet"   Godmorgon! Denna morgon slog det mig att jag är vuxen eller faktiskt håller på att bli en fullbordad vuxen kvinna. Och jag vill inte det jag vill ju liksom leva kvar som barn/ungdom resten av mitt liv. Jag har haft en...

Av Sofia - 18 april 2011 20:08

Cause I got to, got to find away to get next to you!         Hallå! Sitter här och är lite fundersam över livet, hur kunde det bli så ensamt helt plötsligt? från att aldrig vara ensam till att vara det hela tiden. Jag gillar ensamhet, jag...

Av Sofia - 15 april 2011 09:53


    Hej på er! Idag vaknade jag upp och såg att jag fått en bild på lillas bebisen som min Bästa vän fick nu i helgen. Är det inte underbart? det är så himla kul att hon fått en liten bebisplutt! Så mitt i oron i helgen kom även glädje av lillp...

Presentation


It's all about the feelings and sometimes we need to write them down.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards