Direktlänk till inlägg 1 april 2011

Ett glas vitt en ensam fredagskväll!

Av Sofia - 1 april 2011 22:03

"Tiden den stannar när vi rör vid varandra

oh jag lättar jag flyger jag svävar fram

låt det aldrig ta slut"



Har ni känt den där känslan som man kallar kärlek? Jag har mött en kärlek som är ganska stark. Eller den verkar aldrig vilja riktigt ta slut, det verkar inte finnas något helt slut.

En kärlek utan slut? Jag dras till den som en magnet ungefär. Jag vet att det både är fel och rätt på samma gång, hopplöst och meningsfullt på samma gång. Det är som att jag inte kan bestämma mig om vad det är. Eller varför det är så? ibland är det faktiskt bara skönt att följa sitt hjärta ett tag, bara gör det de vill utan att tänka så mycket, bara vara.Det är som att det nästan alltid varit bara du och bara jag.


Jag sitter här ensam och dricker ett glas vin, tycker det är hur skönt som helst, mina fredag har blivit hur lugna som helst, jag bara liksom gör mitt på fredag, tar hand om mig själv efter oftast otroligt långa jobbpass. tio timmars oftast! Så jag unnar mig då 15-20 min i solariumet och nu ett glas vin, förra veckan var det chips o fanta!

Jag orkar inte hålla på med att jag ska vara nyttig, vafan ät och var glad !

Jag börjar bli smårund vilket bara är så jävla positivt så varför ska jag börja tänka på vad jag äter? jag rör mig varenda dag och tränar ibland faktiskt nu för tiden haha!


So fuck of I'm kind of perfekt nu! älskar mina kilon som lagt sig på rätta ställen!


Du är ganska perfekt i mina ögon, jag ser det jag vill se hoss dig!

det ingen annan tror att dem kan se!


Pusso hej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 14 juni 2011 13:55

Hej haft enorm bloggtorka. men om någon läser denna blogg och undrar var jag tatt vägen så har jag bytt blogg, det kändes lättare än att radera allt på denna blogg och börja om. Det känns som att man verligen behöver byta blogg och börja om frå...

Av Sofia - 6 maj 2011 19:02

"Touch me baby tainted love"   Godkväller! Jajemän nu är tokfia tillbaka, Jag har åkt på en satans förkylning som i vilket sekund som helst bryter ut till influensa ( det känns som det ) attans. Jag kände på mig det redan i veckan jag var så sj...

Av Sofia - 2 maj 2011 10:24

"länge leve barnasinnet"   Godmorgon! Denna morgon slog det mig att jag är vuxen eller faktiskt håller på att bli en fullbordad vuxen kvinna. Och jag vill inte det jag vill ju liksom leva kvar som barn/ungdom resten av mitt liv. Jag har haft en...

Av Sofia - 18 april 2011 20:08

Cause I got to, got to find away to get next to you!         Hallå! Sitter här och är lite fundersam över livet, hur kunde det bli så ensamt helt plötsligt? från att aldrig vara ensam till att vara det hela tiden. Jag gillar ensamhet, jag...

Av Sofia - 15 april 2011 09:53


    Hej på er! Idag vaknade jag upp och såg att jag fått en bild på lillas bebisen som min Bästa vän fick nu i helgen. Är det inte underbart? det är så himla kul att hon fått en liten bebisplutt! Så mitt i oron i helgen kom även glädje av lillp...

Presentation


It's all about the feelings and sometimes we need to write them down.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards