Alla inlägg den 12 april 2011

Av Sofia - 12 april 2011 11:55

In the middle of the night

when you don't feel right

you hear me calling for you

you hear me walking beside you

and you wake up to see me!

 

 


Godmorgon!

Hur många är det som tror på övernaturliga händelser?/väsen?

Jag tror inte jag vet att det finns någonting runtomkring mig och det har jag vetat sen jag var liten, dock är jag väldigt rädd för dessa väsen som finns runtomkring (spöken) Jag tror inte jag skulle våga konfrontera något utav det. Även om jag kanske har förmågan. När jag var liten trodde jag att det var änglar runt omkring mig som vakade över mig och jag bad till gud om allting eller till en " högre kraft". När jag såg ut i tomma intet rörde sig luften (tyckte jag) och det var änglarna som var där för att vaka över mig. Som liten var jag utstött blyg och inte alltid uppskattad av vänner. Men jag visste att det fanns någonting mer inom mig och därav var änglarna sända till mig.

Visst låter det knäppt? men tänk er sofia 7 år ungerfär och tror stenhårt på detta!

Jag frös ofta om tårna hemma hoss pappa, och när jag bad till gud att dem skulle bli varma så blev dem det. Så jag trodde stenhårt på det. Ja nog har jag alltid varit speciell!

Hur som haver har ni sett något underligt hända?

I mina drömmer eller när jag sover så händer allting, allt oförklarligt!

Jag brukar tex drömma saker som händer och det kan vara otäckt. Jag känner oftast på mig saker som sker och det tycker jag är jätte läskigt.


Igår natt Hände något så himla mysitskt, jag sov jätte skönt men mitt i natten drömmer jag eller är med om att något står vid min säng, jag slåss med det i panik, Jag har alltså panik och det känns otäckt.. När jag vaknar ligger jag med händerna på varsin sida av kroppen upp mot huvudet, jag ligger på rygg, vaknar av att jag självmant öppnar ögonen bara paff sådär så öppnar jag dem.. Jag är helt jävla svettig och rädd!

i drömmen hade jag sprungit ut på gatan för att jag var så rädd, jag hade ring min mamma och något var så hemskt i lägenheten.

Dagen efter tänkte jag Tänk ifall jag skulle springa ut? haha


Hur som helst tidigare denna natt hörde jag hört förut

så därav var ja glite rädd inan.

Jag har hört det förut och hörde det igen det är ganska läskigt

det är små klackskor, som går in antingen i hallen eller i början av vardagsrummet. bara två små steg hör jag Väldigt nära, så det kan inte var grannen jag hör!

sen rätt som det är kan jag höra någon gå jätte fort över golvet, ( jag har gammalt trägolv som knackar) och det låter inte som grannarna går, utan snarare som någon går bestämt och fort! mitt i natten!

Det är fler som hört det hemma hoss mig!

en var uppe på toa och trodde jag hade gått upp för någon gick i vardagsrummet.

Givetvis kan det vara grannarna.. men dem brukar sova inan jag sover till o med.


That's kind of creapy! Första natten jag sov här hade jag med sällskap

någon som suckade, men då trodde jag det var min låtsasmamma så det gjorde inget :) det lät som henne!


Jag vill inte att något mer händer för jag är rädd, och det står jag för..

Men ska försöka koppla bort det, jag kan ju inbillia mig eller hur?

Men det där me dem små två stegen med klackskor

dem skrämmer mig för jag har hört exakt samma förut!


 


Har ni varit med om något?

givetvis har jag varit med om värre

men allt orkar jag inte dra upp

tycker dock detta är sjukt intressant!


:)


Presentation


It's all about the feelings and sometimes we need to write them down.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards