Direktlänk till inlägg 6 april 2011

Dröm tydning?

Av Sofia - 6 april 2011 11:34



Hej bloggen!

Jag har drömt nu två dagar i rad att jag blir jagad och gömmer mig eller gör nästan allt för att inte bli upptäckt. Drömmen igår känns så verkligen så den var nice att tänka tillbaka på. drömmen idag är lite suddig då alarmet väckte mig några gånger under drömmens gång.

Jag drömde igår att jag var i mitt hemkvarter Nyfors men alla blev zombies och vi gjorde allt för att överleva och vilka vi är vet jag inte riktigt. Jag bokstavligen klättrade utanför fönster när zombies kom in i lägenheterna. Gömde mig i garderoberna bakom kläder och till och med i väggen! Ganska sjukt, Sedan kom vi på att om vi härmar dem så tror dem att vi är dem, tänkte ta skydd i kyrkan men ganska snabbt insåg vi att det var kyrkans skapelser. Flydde till en gammal lägenhet mor och jag bott i, en gata i övre nyfors! Den var tom på zombies, och vi alla stod på den lilla balkongen och tittade ut! En liten flicka ramlade konstant ner och till den tjejen kände jag moderkänslor.


Idag drömde jag att jag var någonstans på (kollo) eller stugor på landet, sen är det en skidbacke upp. Jag och mor kör upp där och sedan ner ( jag vaknar ) nu är jag fortfarande ute i skogen men snön är borta, jag är jagad och någon säger att vi inte är så smarta som flytt hit då byn där dem som jagar oss är ligger intill, Vi hör en bil och alla tvingas gömma sig i en jätte stor myrstack! haah. Tillslut kommer vi till ett hus, all mat är gammal tror jag. men där är vi trygga ett tag.


Så nu slog jag upp ordet jagad på internet, när man drömmer!

Faror : Att drömma om hotande faror är ett mycket gott omen som utlovar framgång och tur.
Fly : En dröm om flykt betyder svåra motgångar och inre stress. Lyckas du fly i drömmen så kommer du klara av att möta motgångarna.
Gömma : Att drömma att man gömmer sig är ett tecken på skam, svikna förhoppningar och dåliga nyheter.
 
Kyrka : Symboliserar ditt sökande efter frid och lindring. Drömmer du att du ser en kyrka betyder det tur, men om du befinner dig inne i en siar drömmen om avslöjande hemligheter och problem.
Oro : Den här drömmen är ett förebud om kommande glädje. Kan även betyda att en person kommer att hjälpa dig med någonting.
 
Otrohet : Om en ung kvinna drömmer om otrohet, är det ett mycket gott omen. En dröm om otrohet kan också vara ett tecken på rädslor och svartsjuka.
 
Nu orkar jag inte skriva mera för denna bloggsida fuckar ur. GAh orkar inte heller kopiera o hålla på när jag sitter vid en liten fittlaptop! haha
Nu har jag iaf tytt lite av drömmarna jag haft
intressant ju!
 
Det sägs att det man drömmer är det man inte vet om när man är vaken! eller något sådant.
 
Puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 14 juni 2011 13:55

Hej haft enorm bloggtorka. men om någon läser denna blogg och undrar var jag tatt vägen så har jag bytt blogg, det kändes lättare än att radera allt på denna blogg och börja om. Det känns som att man verligen behöver byta blogg och börja om frå...

Av Sofia - 6 maj 2011 19:02

"Touch me baby tainted love"   Godkväller! Jajemän nu är tokfia tillbaka, Jag har åkt på en satans förkylning som i vilket sekund som helst bryter ut till influensa ( det känns som det ) attans. Jag kände på mig det redan i veckan jag var så sj...

Av Sofia - 2 maj 2011 10:24

"länge leve barnasinnet"   Godmorgon! Denna morgon slog det mig att jag är vuxen eller faktiskt håller på att bli en fullbordad vuxen kvinna. Och jag vill inte det jag vill ju liksom leva kvar som barn/ungdom resten av mitt liv. Jag har haft en...

Av Sofia - 18 april 2011 20:08

Cause I got to, got to find away to get next to you!         Hallå! Sitter här och är lite fundersam över livet, hur kunde det bli så ensamt helt plötsligt? från att aldrig vara ensam till att vara det hela tiden. Jag gillar ensamhet, jag...

Av Sofia - 15 april 2011 09:53


    Hej på er! Idag vaknade jag upp och såg att jag fått en bild på lillas bebisen som min Bästa vän fick nu i helgen. Är det inte underbart? det är så himla kul att hon fått en liten bebisplutt! Så mitt i oron i helgen kom även glädje av lillp...

Presentation


It's all about the feelings and sometimes we need to write them down.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards