Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Sofia - 5 januari 2011 09:07

Godmorgon

Det är januari och jag kommer bli sjuk, det var lika dant förra året när jag åkte till Egypten så hade jag 39 graders feber. Och jag åkte nu runt den femte sjunde kanske till och med. Kan säga er att första veckan i egypten var verkligen inte rolig alls, jag orkar inte hålla mig vaken om kvällarna för o göra saker, jag frös fast jag hade kommit till 25 graders värme. Och maten gick knappt ner. Tillslut fick jag käka vätskersättande. Även fast jag hade blivit brun så syntes det inte för jag var så blek haha asg.


Hur som haver jag ska dricka upp mitt te och min grapejuice för att sedan göra ordning mig och gå till jobbet, har bara tre timmar idag, och är ledig i morgon men hoppas jag inte blir jätte sjuk. VILL INTE!


För att ikväll ska vi relaxa i badhuset. kommer bil mysigt det

länge sen jag hade bikinin på nu haha asg.


Aja ska ta tempen wish my luck.. hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards