Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Sofia - 11 januari 2011 22:23


Jag känner hur jag blir mig själv igen, tillbaka till den glada fia som kan gå runt och småle  och skratta åt sig själv eller rättare sagt sina tankar.

Jag känner hur jag är komplett igen, all denna osäkerhet är som bortblåst..

Visst sjunker jag ner i deppiga stunder och dagar, men det är något som jag saknat som äntligen är tillbaka. det är något inom mig som bara har blivit fyllt som att jag blivit hel igen? Och att ha denna känsla i kroppen känns allt så himla bra, jag är glad att jag lagt på mig några kilon också, jag är oavsett vad folk har att äsga så jävla nöjd, Jag står nu mer en gärna framför spegeln naken och tycker att alla borde vara lika nöjda som jag. Det kommer alltid finnas folk därute som är osäkra på sig själva och därav måste dräpa komentarer över andra utan att tänka på att dessa komentarer som är "skoj" för dem, tar på än. har man inte bra förtroende tar man åt sig. Vilket jag gjorde av någon konstig anledning. Men jag kan helt ärligt säga att jag är så nöjd nu :) så ta erat bullshit och ser över er själva.


Inte det jag skulle säga men.. jag är så jävla glad, trots att jag lever på knappt 20 kr om dagen ända fram tills lönen haha.. Så är jag glad.. Jag vet inte riktigt.

Jag ser fram emot sommaren och om mina drömmar slår in blir det awsome..


Men däremot är jag lite deppig över att andra är deppig, vill att alla ska ha de så bra och allt. men det går kanske inte alltid.. eller? :( baööh!


jag kan säga att början av 2011 är helt som jag vill ha det.. =) haha


  


Nu ska jag vara tyst.. och sova.. Natti!


Smaka förresten.. Loka apelsin grapefrukt asgod!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards