Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Sofia - 19 januari 2011 10:30

"fått en flaska i huvudet legat sövt på akuten"


Spelar min väckarklocka för mig, jag snoosar och rullar runt lite till!

Tuffis kommer såklart upp och säger god morgon till mig, Min bebis!

Sedan pyser han i väg för att sova på sofflocket.. medans jag tvingas gå upp..

sortera smuttsvätten, sätter på kaffe så att det är klart när jag har lagt i mina maskiner i tvättstugan.

Nu sitter jag här igen vid min stora dator och dricker kaffe, sneglar såklart på våra bsäta år som går nu också. ^^

 

Ute luktar det redan vår, det är så ljust och snön börjar försvinna, kan det vara så att det blir vår tidigt i år? Man kan alltid hoppas, Känns som att mina vårkänslor redan hoppar fram, jag vill iofs springa rakt framt ill april månad, eller varför inte maj, så underbart mysigt, jag önskar allt blir så underbar mysigt. Jag hoppas det finns någon där att dela allt det med.

 

Idag står köttfärsås på menyn, dock måste jag springa o köpa champinjoner, går det ens att göra det utan champinjoner? ska jag testa? hmm.. går säkert men blir det gott? hmm!..

 

  

 

Vi går emot nya tider, Jag tar nya tag!

Ovido - Quiz & Flashcards