Direktlänk till inlägg 17 januari 2011

:)

Av Sofia - 17 januari 2011 11:15

"I'm looking at an angel

And believe me when I say

she got that whole place glowing"

 

Akon - Angel <3

 

Godmorgon. Finns väl inge mysigare än att vakna upp brevid någon?

Faktiskt så tycker jag att det är så mysigt att dela morgonen med någon

och dessutom dela kvällen och hela natten med någon.

Så man bara ligger där och njuter, känns för en stund som att man släpper allt annat runt omkring, för just denna stund tar dig iväg..

 

Under helgen lyckades jag spärra mitt Mobil abonemang, eller rättare sagt jag har smsat en hel del till någon som inte har comviq Oopsidejsi! så saldot drog iväg och är nu över saldotaket jag hade. Men har spärrat upp det nu, för att jag kan helt enkelt inte Leva utan en Telefon kände mig ganska ensam och som en enstöring igår då jag inte kunde ringa eller smsa folk. Luren är ju mitt allt !

;)

 

usch måste ut i detta skitväder idag, har ingen som helst lust.. men måste man så måste man antar jag? blä.. ska köpa gummistövlar.. =)

 

Hoppas ni haft en bra helg, det hade jag!

 

we gonna freak some more!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 14 juni 2011 13:55

Hej haft enorm bloggtorka. men om någon läser denna blogg och undrar var jag tatt vägen så har jag bytt blogg, det kändes lättare än att radera allt på denna blogg och börja om. Det känns som att man verligen behöver byta blogg och börja om frå...

Av Sofia - 6 maj 2011 19:02

"Touch me baby tainted love"   Godkväller! Jajemän nu är tokfia tillbaka, Jag har åkt på en satans förkylning som i vilket sekund som helst bryter ut till influensa ( det känns som det ) attans. Jag kände på mig det redan i veckan jag var så sj...

Av Sofia - 2 maj 2011 10:24

"länge leve barnasinnet"   Godmorgon! Denna morgon slog det mig att jag är vuxen eller faktiskt håller på att bli en fullbordad vuxen kvinna. Och jag vill inte det jag vill ju liksom leva kvar som barn/ungdom resten av mitt liv. Jag har haft en...

Av Sofia - 18 april 2011 20:08

Cause I got to, got to find away to get next to you!         Hallå! Sitter här och är lite fundersam över livet, hur kunde det bli så ensamt helt plötsligt? från att aldrig vara ensam till att vara det hela tiden. Jag gillar ensamhet, jag...

Av Sofia - 15 april 2011 09:53


    Hej på er! Idag vaknade jag upp och såg att jag fått en bild på lillas bebisen som min Bästa vän fick nu i helgen. Är det inte underbart? det är så himla kul att hon fått en liten bebisplutt! Så mitt i oron i helgen kom även glädje av lillp...

Ovido - Quiz & Flashcards