Direktlänk till inlägg 30 januari 2011

Det negativa tar över det positiva.

Av Sofia - 30 januari 2011 11:54

"Everyone thinks that i have it all
but it’s so empty living behind these castle walls
these castle walls
if i should tumble if i should fall
would any one hear me screaming behind these castle walls
there’s no-one here at all, behind these castle walls

 

 

Kan inte riktigt bestämma mig om denna morgon är en Godmorgon eller Ondmorgon

Helgen är redan över och den gick för fort tycker jag, så fort så jag inte kan skilja på om det var bra eller dåligt att den gjorde det. Hittills detta år och ja på flera månader så har detta varit ett helvetes helg en riktigt ond helg, det är som att änglarna hånar mig av någon konstig anledning? Jag menar vad gör man egentligen för att förtjäna den otur som dragit över mig senaste dagarna? Och vad har jag någonsin gjort för att förtjäna falska människor och rent utav elaka människor runtomkring?

Var kom all denna negativa energi ifrån?

 

Hur som haver är det redan söndag och jag är utvilad.. stabil människa? nej! haha Jag blickar iafall framåt och ju mer jag gör det så inser jag att denna mardrömsvecka snart är över och jag kommer förmodligen gå in i positiva energier och inte så känsloladdade dagar. Yeay! Det är det där positiva tankesättet jag ibland har problem med. Men jag känner iaf mig själv så jag vet att en gång i månaden kommer dem här tragiska dagarna där hjärtat är överbelastat av känslor och mina tankar går ihop med negativitet

 

 Jag kan säga att det är ganska sårande när man upptäcker att den vän man stod närmast inte alls är den man trodde. Det är så ledsamt att se hur alla runtomkring alltid har haft rätt. Men det gör nog mest ont att inse att man inte längre kan vara vänner. Jag är inte värd falskhet, speciellt inte ifrån dig. "Jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaka" . Usch för slemmiga männsikor.

 

Himla trött på dem, ut ur mitt liv ni får mig att må så här äckligt dåligt.

Och som den kräfta jag är kommer jag aldrig glömma och förmodligen inte förlåta heller

Aldrig någonsin mer kunna lita på dig och dessutom kommer jag förmodligen gråta över dig.

 

Dags att krypa in i mitt lilla skal igen, jag orkar inte med omvärlden idag

den är alldeles för grym ibland.. Har tappat en massa nummer också.. oops..

men det var nog lika bra. Har nu gamla luren, så söt så fin, så underbar!.


Dags att börja städa och göra fint här hemma.. med min lilla tuffis!

 

Hejdå och en sak till.. Efter regn kommer faktiskt solsken.. det bara att invänta det..


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 14 juni 2011 13:55

Hej haft enorm bloggtorka. men om någon läser denna blogg och undrar var jag tatt vägen så har jag bytt blogg, det kändes lättare än att radera allt på denna blogg och börja om. Det känns som att man verligen behöver byta blogg och börja om frå...

Av Sofia - 6 maj 2011 19:02

"Touch me baby tainted love"   Godkväller! Jajemän nu är tokfia tillbaka, Jag har åkt på en satans förkylning som i vilket sekund som helst bryter ut till influensa ( det känns som det ) attans. Jag kände på mig det redan i veckan jag var så sj...

Av Sofia - 2 maj 2011 10:24

"länge leve barnasinnet"   Godmorgon! Denna morgon slog det mig att jag är vuxen eller faktiskt håller på att bli en fullbordad vuxen kvinna. Och jag vill inte det jag vill ju liksom leva kvar som barn/ungdom resten av mitt liv. Jag har haft en...

Av Sofia - 18 april 2011 20:08

Cause I got to, got to find away to get next to you!         Hallå! Sitter här och är lite fundersam över livet, hur kunde det bli så ensamt helt plötsligt? från att aldrig vara ensam till att vara det hela tiden. Jag gillar ensamhet, jag...

Av Sofia - 15 april 2011 09:53


    Hej på er! Idag vaknade jag upp och såg att jag fått en bild på lillas bebisen som min Bästa vän fick nu i helgen. Är det inte underbart? det är så himla kul att hon fått en liten bebisplutt! Så mitt i oron i helgen kom även glädje av lillp...

Ovido - Quiz & Flashcards