Direktlänk till inlägg 3 januari 2011

Astrologi!

Av Sofia - 3 januari 2011 10:37

Ett av mina största intressen är astrologi :)

Och efter att jag köpte boken om kräftan 2011 så förstår jag varför

det står till och med i boken att kräfta är mycket med andliga och underliga saker. Är inte det ganska sjukt? boken kanske inte stämmer in på alla men på mig gör den det. Och när jag satt och läste på lunchen så fick jag tips o råd om vad jag ska som en kräfta ska tänka på. Jag är inte perfekt men jag är en av dem snällaste, jag har aldrig träffat någon som är som jag. Jag ska ständigt ta hand om andra och bryr mig inte om mig själv. Ni ska veta att när jag fokuserar och bryr mig om bara mig själv så mår jag dåligt. Ligger i min natur att hjälpa andra för att få tillfredställe. Och detta har jag inte bara läst i boken utan även märkt av mig själv.


jag har gjort många misstag, men jag kommer inte att göra om dem. Kräftan strävar efter sin livs partner som hon kan hålla fast vid hur länge som helst.

Jag längtar själv tills den dagen kommer då jag får ödsla all kärlek jag har på en ända person. Där jag får visa vem jag verkligen är och ta hand om.


" För det står i den att Kräftan är en av dem känsligaste tecken, jag har förmågan att snappa upp allting omrking mig, och ta åt mig av allt. Jag glömmer aldrig något ont ord. Och min magkänsla har oftast alltid rätt. Jag är ett av dem få tecken som har en magkänsla så stark. Jag styrs utav månen och därav styrs mitt humör. det är inte många som förstår sig på en kräfta. Och har jag en partner spenderar han många dagar för att försöka förstå mig. Kräftan är väldigt kvinnlig men lever inte efter något ideal. Kräftans huvudsak är att "ta hand om".
Då det finns starka moderkänslor hoss kräftan o den ser till att alla andra runtomkring har det bra. Kräftan har enormt med kärlek att ge och söker därav efter sin själsfrände som hon kan ösa all kärlek på. Men i dagens läge är det svårt att finna.


Och jag ska tala om för er att jag fångar upp exakt allt alla säger, och lägger jag till ett plus ett så är jag rätt smart, jag kan genom några få ord förstår hur en människa är eller har det hemma. Det krävs några få ord och några få händelser för mig att se. Jag har ofta föraningar som stämmer och det har jag också märkt att jag har. 


Men hur som haver så har jag som person många egenskaper som bör tämjas på.

det är det jag ska göra.


Jag känner mig så glad idag, ska göra något vettigt. haha!


drömde att jag shoppa så ska nog göra det bara en tröja (A) haha


hahaha bye!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 14 juni 2011 13:55

Hej haft enorm bloggtorka. men om någon läser denna blogg och undrar var jag tatt vägen så har jag bytt blogg, det kändes lättare än att radera allt på denna blogg och börja om. Det känns som att man verligen behöver byta blogg och börja om frå...

Av Sofia - 6 maj 2011 19:02

"Touch me baby tainted love"   Godkväller! Jajemän nu är tokfia tillbaka, Jag har åkt på en satans förkylning som i vilket sekund som helst bryter ut till influensa ( det känns som det ) attans. Jag kände på mig det redan i veckan jag var så sj...

Av Sofia - 2 maj 2011 10:24

"länge leve barnasinnet"   Godmorgon! Denna morgon slog det mig att jag är vuxen eller faktiskt håller på att bli en fullbordad vuxen kvinna. Och jag vill inte det jag vill ju liksom leva kvar som barn/ungdom resten av mitt liv. Jag har haft en...

Av Sofia - 18 april 2011 20:08

Cause I got to, got to find away to get next to you!         Hallå! Sitter här och är lite fundersam över livet, hur kunde det bli så ensamt helt plötsligt? från att aldrig vara ensam till att vara det hela tiden. Jag gillar ensamhet, jag...

Av Sofia - 15 april 2011 09:53


    Hej på er! Idag vaknade jag upp och såg att jag fått en bild på lillas bebisen som min Bästa vän fick nu i helgen. Är det inte underbart? det är så himla kul att hon fått en liten bebisplutt! Så mitt i oron i helgen kom även glädje av lillp...

Ovido - Quiz & Flashcards