Direktlänk till inlägg 30 december 2010

Det går bra nu!

Av Sofia - 30 december 2010 10:12

Oavsett om jag blivit en sådan som hatar livet ganska många stunder om dagen och som ibland helst av allt vill slippa denna värld. för ni måste hålla med om att denna världe är för grym. jag hatar som sagt människor, mänskligheten är grym. VI är vår egna största fiende. Förstår inte hur människor kan vara så taskiga dumma och känslokalla. Och varför just jag ska ha så många känslor inom mig som lätt blir sårade? va va va..


Hur som haver jag är asglad nu, lite trött.. Men jag är superduper mega nöjd med mitt hår, känner mig proffsig i det.. riktigt snygg.. nästan lite som kissie känner jag mig dock är ju inte hon snygg någonstans.. men hennes hår kan vara lite fint då och då.  Eller usch, nej inte kissie.. jag känner mig bara väl omhändertagen i mitt hår. haha Proffsigt.. Nu fattas bara längden. Men jag lever rätt snålt nu

blir nog inte ens utgång på nyår, Man slösar så överdrivet mycket pengar på krogen, det är inte ens värt det. Är det värt att betala 140 eller mer/mindre för att gå på en krog där småbarn kommer in och köerna är så långa så man knappt får en drink? eller där toalettpappret alltid är slut så man sprängs.. eller där toaletterna är nerkissade/spyade och usch.. och där dansgolvet är varmt och folk är så fulla så dem inte tänker på var deras armar o ben flyger liksom.. ? haha


Jag tycker faktiskt att iafall harrys borde rustas upp. men det är min åsikt..det är faktiskt inte kul (jag som inte alltid går ut stupfull) ser att de liger spyor och inge papper på toaletterna.. eller så ligger de papper överallt :P haha


Nää blir nog hemma fester :) fast harrys är ju stället jag går till trots detta haha!


     


Hoppas jobbdagen går fort idag.. har en del att göra hemma.. är iaf ledig i morgon nyårafton :) men sen jobb hela helgen. Mohähähä..



Ska göra mig vacker nu och äta något gott Bye bye =)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 14 juni 2011 13:55

Hej haft enorm bloggtorka. men om någon läser denna blogg och undrar var jag tatt vägen så har jag bytt blogg, det kändes lättare än att radera allt på denna blogg och börja om. Det känns som att man verligen behöver byta blogg och börja om frå...

Av Sofia - 6 maj 2011 19:02

"Touch me baby tainted love"   Godkväller! Jajemän nu är tokfia tillbaka, Jag har åkt på en satans förkylning som i vilket sekund som helst bryter ut till influensa ( det känns som det ) attans. Jag kände på mig det redan i veckan jag var så sj...

Av Sofia - 2 maj 2011 10:24

"länge leve barnasinnet"   Godmorgon! Denna morgon slog det mig att jag är vuxen eller faktiskt håller på att bli en fullbordad vuxen kvinna. Och jag vill inte det jag vill ju liksom leva kvar som barn/ungdom resten av mitt liv. Jag har haft en...

Av Sofia - 18 april 2011 20:08

Cause I got to, got to find away to get next to you!         Hallå! Sitter här och är lite fundersam över livet, hur kunde det bli så ensamt helt plötsligt? från att aldrig vara ensam till att vara det hela tiden. Jag gillar ensamhet, jag...

Av Sofia - 15 april 2011 09:53


    Hej på er! Idag vaknade jag upp och såg att jag fått en bild på lillas bebisen som min Bästa vän fick nu i helgen. Är det inte underbart? det är så himla kul att hon fått en liten bebisplutt! Så mitt i oron i helgen kom även glädje av lillp...

Ovido - Quiz & Flashcards