Alla inlägg den 17 december 2010

Av Sofia - 17 december 2010 23:07

Ja jag har ingen kontroll.. men hey det är okey att spåra ur nu (8) ;)


Godkväll.

Jag sitter faktiskt o dricker julmust och funderar på att ta ett glas vin..

kunde haft en bättre fredag, men man väljer ju som man väljer, det är okey att fucka ur helt enkelt haha. Jag bryr mig inte längre. så inåt helvetes skönt att göra vad man vill när man vill hur man vill. så att säga. denna helg blir iaf lugn oavsett vad. SÅ SKÖNT.. för hela nästa vecka är det jobb även om det inte är så jätte långa pass.. så är det oerhört stressiga pass.. baah kommer svimma^^


Jag kommer somna sött nu, så himla trött.. dem försöker locka mig med utgång men isåfall går jag ut i morgon nykter och glad.. :) eller vad säger ni? eller jag skiter väl i va ni säger helt enkelt. Ska ju även till pappsen och på brorsan konsert i morgon. skönt. det skönaste är att dem som bygge rom inte är här i morgon bitti.. så jag får helt enkelt sova ut :)) wonderfull.. sen ba fucka ur.. =)


Haha.. usch.. Haha.. yeah yeah..

Nu ska jag ringa min prince i vanlig ordning.. bara för att han är bäst att prata med om allt!


och gosa sönder min katt !! :) Det går bra nu! Ciao

Av Sofia - 17 december 2010 08:54

sitter o lyssnar på en gammal låt här på morgonkvisten. och kommer ihåg vad jag kände då jag sist hörde den. Både kärlek och förtvivlan. vilka satans blandade känslor jag hade bak i tiden. No one like you..


Kaffet var asgott idag, fan va bäst jag är ;) haha

är dock sjukt sur på byggjobbarna som väcker mig halvåtta..

i mogon ska jag äntligen få sova ut åtminstonde ett tag om

någon annan tog min tid. Måste vara rejält uppvilad inför jul nu..

Kommer vara ganska så stressade dagar hit o dit, plus att jag ska gå på stan efter jobbet i dagaran och handla.. någon som vill med? haha


på onsdag är dem klara med mitt badrum duschrum.. helkaklat vitt..

astråkigt men stilrent får jag inreda vilken färg jag vill.. åh va jag längtar till på onsdag... :) hih


Idag kom min bossparfym, hihi, älskart.. Så ska hämta den efter jobbet om jag hinner vilket jag borde tycker jag.. sen ikväll vet jag inte tror det blir lugnt.

orka liksom göra något? svar nej haha.


Bye





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards