Alla inlägg den 19 december 2010

Av Sofia - 19 december 2010 23:02

Alla förändras vi men jag håller på att bli ond? eller är jag ond? elak? nej inte elak va? Haha jag tycker jag är jätte snällast i hela världen. Men jag vet att jag kan och har på senaste tiden kommit på mig själv som en bitch, eller är det så man är när man står på sig och fattar sina egna beslut? För jag brukar och har aldrig förut fattat ett riktigt beslut känns det som. haha. Jag är wierd det vet väl alla nu?


Jag är nog inte ond, jag har nog bara växt som person. Men jag har levt lite i en bubbla på senaste tiden, altlså inte ritkigt i vekrligheten känns det som. Har bestämt mig för att ta tagarna som dem kommer och göra det som faller mig in tills den dagen den där personen jag inte kan vara utan tralar in i livet mitt.


Jag ogillar även andra människor, människor är skit i grund o botten..

Alla som gjort mig illa sårat mig, fått mig att känna värdelöshet osv..

Hämnden är ljuv, vad är det som gör att jag inte skulle kunna vara ond tillbaka?

Men grejen är den att jag inte vill det och jag är rädd att jag går miste om väldigt bra personer under min onda period här. Så nu ska jag fortsätta vara den snälla gulliga fia som jag allti varit, tills den dagen en man kommer och verkligen uppskattar att jag har så översnälla och gulliga egenskaper. För det är det man vill ha, någon som uppskattar och respekterar än för den man är. Och jag tänker inte "nöja" mig denna gång med någon som är snäll då och då.. det funkar inte så.. Och det finns mycket av det goda där ute för mig, så ibland blir jag ju lite förvirrad, men man kan inte få allt eller kan jag det? ;) haha Det e ju frågan, bitch or no bitch.  Nej så länge man är ensam och stark ska man ta vara på den tiden, även om det känns som att jag aldrig hinner vara ensam.. för jag kan ju faktiskt itne vara utan det motsatta könet heller trots allt.



  


Nu ska jag sluta babbla och få tag på min prince..

Skönt att ha en vän som honom, att prata med om allt

och han värdesätter mig, och uppskattar mig..

på ett sätt ingen annan gör.. ^^, cutiepie!


Ser ni killar is all around us, sen när blev man så beroende av grabbarna?


pff.. love ain't gonna hit me again.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards