Alla inlägg den 1 december 2010

Av Sofia - 1 december 2010 10:08

Godmorgon. Idag ska hela släkten nästan åka till Ikea. vill säga jag Morsan moster kanske kusin o syster, och en vän till familjen. :) trevligt va? Jajemän!


Jag sitter här och häver i mig kaffe, ska snart tror jag äta en fet macka med ost. :) och samtidigt se våra bästa år. Man kan liksom hoppa in i den serien när som.

Man hänger ungefär alltid med i den. perfekt att se på morgonen här.


Snart kommer den arga bygggubben också, fyfan, läskig han är, som en gammal a lagare, jag hör knappt vad han säger.. Jag gillar inte direkt att han är i min lägenhet, jag kan knappt byta om eftersom jag har en etta utan dörrar, o dem är i hallen o ser väl ungefär rakt in i stora rummet.. haha En gång stod jag faktiskt naked och dem ba öppnar dörren o rusar in, jag slängr mig under täcket och gömmer mig. Tror inte dem såg, men vafan om dem plingar varenda gång varför var dem tvugna o inte plinga då?  I dioter!


orkar inte skriv mer ska göra en god macka faktiskt, sen till syster (grannen)

och baka lite, sen hem igen för att senare åka till IKea och handla lite smått o gått, fan mina pengar går åt..


Hejdå apor :)


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards