Alla inlägg den 18 december 2010

Av Sofia - 18 december 2010 10:42

Godmorgon :)

Jag ba älskar att skriva här för det få som läser.

Sitter med kaffe koppen i högsta hugg här, Mums fillibaba!

ska snart göra mig vacker och äta något gott inan jag ska på lillebrors konsert.

Han är så duktig min bror, bättre än mig ibland.. Sen ska jag kanske hem och fika hoss pappa eller om jag drar direkt hem för jag har tvättid, kuligt va?

sen får vi se om vi överväger att gå ut ikväll trots allt. Skulle gå ut några från jobbet men jag har tvekat hela veckan. men jag brukar tänka så att man lever bara en gång ^^ hehe


Jag sov så jäkla underbart i natt, men jag hade en massa konstiga drömmar haha. Jag vann något pris av något slag också. don't know. Har settat här nu och funderat på vilken färg jag ska färga mitt hår i på onsdag. då jag har dusch och allt hemma och kan göra det ^^  mörkbrunt ljusbrunt eller ljusblond? Jag vet att jag oavsett vad kommer bli blond till våren och sommaren.. men aah jag vet inte något måste ändras :P så boring mitt hår. visserligen guld men ehm usch..


"När tiden går

är det endas minnen som består

som får hjärtat att rycka till

oavset om man inte vill

Det är lukten och doften

som får oss tillbaka

Det är låten jag spelar

som tar mig tillbaka

Alltihoppa är i minnet

Det är sättet du kysser på

som tar mig tillbaka

i en tidigare situation

och hur oberörd du är

som får mig att förstå

Att jag är glad att det aldrig mer är vi två

Det är såttet du trycker ner

för att förneka det som sker"

 

 

"Alltid lika dum och sorgsen

en man så ensam så han sina behövande hackar på"

 

 

 

:) haha usch nu blir det toast

 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards