Alla inlägg den 21 december 2010

Av Sofia - 21 december 2010 22:26

Jag har inge problem, utan jag har verkligen ont i hjärtat på riktigt. vissa rörelser osv gör ont. hör om dagen bultade det typ upp mot halsen.. ont.. som i en åder eller nerv? creapy freaky.. Jag har inte astma inga besvär alls inte ens allergisk emot någonting. Många gånger tror jag att nej nu dör jag, eller nu kollapsar jag, nu får jag hjärtattack eller något annat otrevligt.. Och så andas jag, jag kan knappt andas, det är tungt bara tungt, varje jävla andetag är tungt för det gör ont i hjärtat.. det är som att hjärtat vore ömt där innuti.. och jag måste helat iden dra djupa andetag, Kan detta höra ihop med hur trött jag varit på sistone utan att ens ha gjort något? eller är det min osunda livstil? Att jag röker och dricker om helgerna? Att jag stressar lite för mycket ibland?


Jag har varit med om detta förut, det är sjukt jobbigt, känner mig sjuk eller något. senast var i höstas.. blev andfådd fort och fick knappt luft när jag cyklade fram till jobbet.. riktigt obehagligt faktiskt.. Så skulle jag kolla upp det men det försvann plötsligt.. jag har knappt rökt, inte ett dugg sugen när jag har så här inside of me.. två cigg på hela dagen, börjar inse att det nog är dags att sluta trots allt.  En hälsokontroll ska jag faktiskt ta och få tid till..Jag kanske är alllergisk eller så täpps min luftväg igen av något, eller så går jag emot en långsam död.. av rökningen.. suck.. jag lovar att nästa år ska jag ta hand om mig själv bara mig själv.. och kanske honom om vi skulle bli kära (A) haha ;) skämt o sido, jag har gått och blivit glad av någon.. bara lite sådär försiktigt..


hur som haver, jag tränar faktiskt, hemma dock, men det går bra, iafall magen, en kvinna utan sexig mage är ingen kvinna.. nejrå det är det visst, bara det att jag blir så sjukt avis och arg på mig själv när jag ser kvinnor med snygga magar och säger att det där ska jag ha. Så nu ska jag ha det.. Och på magen blir det en tatuering efter jul :) skojjsigt, dags att allt handlar bara om mig själv.


Fick min nina ricci parfym idag, så nu doftar jag gudomligt gott.

Ska söka nu på internet om mitt fel på hjärtat.. haft de för mycket nu..

Puss på er!



Av Sofia - 21 december 2010 09:48

Jag är glad och uppskattar att du trilla in på mitt konto idag :) haha. så gölligt ju.

Kanon i kulan.. eller kulan i en kanon.. ? haha vet inte vad jag pratar om.


Nog hög på kaffe här, ska ta en kopp till och två asgoda mackor. frukost är nog det godaste jag vet, finns inget bättre. eller jo mat överhuvudtaget är gott. mumsfililbaba, det är som att bajsa när man är riktigt bajsnödig, så skönt, lika skönt är det att mätta hungern när man är ashungrig eller hur? haha.


Nu har jag äntligen hittat mitt leveransnummer på mitt bosskit, så funderar på att hämta ut den idag, och ta bussen där borta bakom safiren, för idag jobbar jag kväll, kommer vara jobbigt, för dem flesta slutar väl när jag börjar, och då ska de flesta handla. Wish me good luck.


Har betalt en räkning. men är osäker om hyran, för jag har inte fått något hyrpapper? den blir väl lite dyrare i år? Gah måste jag ringa hyresävrden..

jobbig ju..




.. Adjos (A)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards