Alla inlägg den 4 december 2010

Av Sofia - 4 december 2010 10:18

Måste ju hinna blogga på morgonen :) det är ju mitt liv? (eller inte)

Dricker te för omväxlingens skull, och C vitamin som vanligt fått för mig att det håller sjukdomarna borta. tror ni att det är så eller?


Har haft ont i magen sen i torsdags, tror jag har byxer som sitter för hårt, använder ju pantalonger under jobbbrallorna, så dem trycker på magen ( där jag opererat mig) eller så är jag gravid kanske och börjar bli fetare? haha det får vi verkligen hoppas att jag inte är, Ni förstår väl att jag skämtar även om det finns en möjlig chans till graviditet. Usch! haha Fast jag tror stenhårt på byxteorin, Eftersom jag har stora märken efter byxorna, och det ömar och känns som ett blåmärke, ungefär som det kändes när jag hade en cysta och fick operara mig. Nu är det väl bara invänta akutfallet då jag måste opereras akut.. Haha vet jag är så negativ, men jag är ledsen för min helg är så jobbig haha. Eller inte ledsen, men jag blir så usch arg.. Jag kommer inte orka göra ett skit ikväll heller, bara diska laga mat och sova.. för i morgon är en jobbigare dag..


ska sluta vara så negativ nu, Hoppas alla har en toppenkväll, jag ska nog köpa en pulka och ha roligt någon kväll med någon filur. 


Bye bye ska till jobbet tidigare tyckte dem iafall hejdå !

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards