Alla inlägg den 6 december 2010

Av Sofia - 6 december 2010 10:32

Jag vet inte om jag sa det, men min helg skulle ha blivit jätte tråkig och full av jobb, men vad gjorde lilla busfia? Jo hon gick spontant ut med sina vänner på en riktigt stor och rolig fest i lördags :) Fia skulle inte dricka så mycket, och hem riktigt tidigt för hon hade jobb som väntade klockan tio i åtta söndag morgon.

Men fia råkade dricka drinkar och öl som aldrig förr, haha Och något i fia sa "se till att ha riktigt jävla kul" det hade ju jag också, men jag kunde väl ha skippat redbull vodka? var kom det ifrån ens, kosta mig ingenting? haha. Jaja, vi hade riktigt jävla kul, dansa loss som idioter, varför vet jag inte, kanske för att musiken var så bra? haha Det roligaste var ju att vi åkte dit i partytaxi och gick före alla i kön, in på VIP! hihi hela kvällen kändes ganska klockren, vekrligen någonting jag inte hade velat missa. Däremot hann vi inte utnyttja gratis drinken i baren för att vi var så sena. Men gör inte mig något jag hade en ny redbull vodka i handen hela tiden? haha.



Hur som haver en snäll själ såg till att jag kom hem ordentligt lite senare än tnäkt, men jag kom iväg till jobbet som alltid, men dock bytte jag tid så jag gick hem tidigare för jag hade nog fått lite för lite sömn, ungefär fyra o en halv timme.. jag funkar inte på så lite! :P


  


Hur som haver tack för en lyckad kväll alla som var med.


idag är jag ledig, skönt, Min mamma var här och diskade åt mig igår, sen plockade vi ordning lite, hon är snäll min mamma, undra om det är för att vi tittade på ung o bortskämd? för jag känner mig verkligen som det.. ung och bortskämd, jag har trots allt världens bästa mamma. :)


nej håller på att tvättar så måste ner nu igen, sen sätta fart här hemma.

försöka möblera om.. hihi..


bye bye :) livet känns helt underabart just denna dag..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards