Alla inlägg den 31 december 2010

Av Sofia - 31 december 2010 10:37

Godmorgon :)

Jag ska dock sova middag sen, men tycker dagen ska gå lite fort.. jag kan inte bestämma mig om vad jag ska göra.. om man ska vara med familjen eller vänner? jag vill va med vänner tror jag. orkar inte med släkten, såg dem för mycket på julafton, och ju äldre jag blir ju mer inser jag hur dem är alltså?


Dricker te utan socker eftersom sockret tagit slut, hitta inget mer i skåpet kanske lika bra det.. Funderar på ifall jag ska göra potatisgratäng.. måste ju dock diska först.. jävla skit.. Men sen kom jag på, orka göra mat bara till sig själv? astråkigt..suck.. Undra om jag ska bjuda över vem som helst på mat? hahaha


vi får väl se.. nu blir det frukost

hoppas alla har en bra nyår uppdate later :9

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards