Alla inlägg den 3 december 2010

Av Sofia - 3 december 2010 08:31

Godmorgon, jag kände bara ett stort behov av att blogga på morgonen här.

Tänkte att jag ska bjuda på en gammal partybild också. det ni!


Usch jag ser inte direkt i fram emot denna dagen som endast består av jobb i tio timmar. Men så är livet, och kunderna är underbara oftast så mina dagar blir helt okey trots jobb. Ser dock inte fram emot att gå ut i kylan är det verkligen 20 minus ute redan? shit, behöver en kar som värmer mig eller något.

Eller inte, jag kan värma mig själv, har ju kissemisstuttis tuffis som värmde mig i natt, helt underbar är han. Killar är överskattat, varför känner vi ett sådant stort behov av killar? vadå vi är kvinnor, kvinnor kan själv (A) haha


Väntar fortfarande på den där prinsen som ska ta mig med storm

aldrig mer ska jag ha överseende att en kille har stora problem

Jag måste typ ha varit trög, eller bara orklös att hitta någon annan

Jag är väl helt enkelt för snäll ibland, och tror det bäst aom folk

vilket jag ska sluta upp med. :)


Nu ska jag fixa mig som fan, ta på alla tusentals kläder som behövs för att klara kylan. Undra vad som sker ikväll? det vet man aldrig.. ?


  

Bild från hm.. mars/februari kanske?, Fan vad man festade då, som nybliven singel var det mycket roligare med alla killars uppmärksamhet, och vi fick det.

jajemänsan.. :) Nu är det inte lika kul längre haha! O så ser ni min vän christopher där också, han är världsnäll, lärde känna honom i samma veva som allt partajande. Nu bor vi nästan grannar!


Ajap, Hejdå då!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards