Alla inlägg den 12 december 2010

Av Sofia - 12 december 2010 23:06

"Jag vill inte ha kvar min mobil, jag hatar den, den är utvecklingstörd och den får mig att framstå som utvecklingstörd helt enkelt, Någon som vill köpa en Vivaz? Den ska nu in på lagning, vill ha en ny telefon :( "


"varför diskar jag inte direkt efter mig utan bara låter det stå? och varför super jag så jag inte orkar göra något på min lediga dag?"


"Varför är folk så påfrestande emot mig ibland, som att dem testar min gräns, jag är inte mer en mänsklig och vill alla väl"


"Mitt nyårslöfte kommer vara att inte dricka så mycket som jag gör och börja träna istället" Jag måste hålla det så det så!

 

"Jag behöver inte att någon annan tror på mig, jag är trött på mänskligheten jag är trött på individen vi som människor, jag är trött på hur en människa fungerar, vad är en del för otäcka djur? Så länge jag tror på mig själv klarar jag allt!

Även jag är trög, så jag vill spy för den dumma varelse som bor inom mig"

 

"Jag vet att jag varit dum, fast egentligen inte, jag vet att jag sårat fast det var självförvållat, Jag går framåt och jag ler"

 

 

Kärlek är trubbel, trubbel vill man inte ha

så frågar är om det är kärlek man vill ha?

 

hm!!! lev livet ftw!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards