Alla inlägg den 11 december 2010

Av Sofia - 11 december 2010 10:18

Om jag ska vara helt ärlig vill jag bara vara hemma och ta det lugnt idag. känner iafall inte för att dricka sprit, it's gonna drive me crazy, sprit är farligt.. men redbull vodka är gott.. Blir nog vin som vanligt :)


Nu ska jag snart åka och jobba, eller gå till jobbet, finner det ganska skönt faktiskt. Få lite extra motion på köpet. Jag har varit så onödigt trött dem senaste dagaran tror jag kommer att bli sjuk så småningom här, en efter en runtomkring mig är ju sjuka? så jag har återigen börjat dricka ett glas grapefrukt nu, så jävla gott, ren grapefrukt och apelsin juice, utan extra tillsatser. :)


Tänker förbrillt på ikväll, hur roligt jag ska se till att ha, dock inte så sugen på at t dra ut men blir säkert så ändå. :) ska supa mig så jävla snygg hahaha.. (skämt)

behöver inte supa mig snygg när jag redan är det (A) hahaha !


Nu måste jag nog fixa till mig, så jag kan jobba lite OB tid såhär på lördagen. woho, nästa vecka ska jag julhandla :)) Och i morgon är jag ledig, livet är bra underbart känner jag faktiskt. Inte mått så här bra på länge!


It's to late to apologize..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards