Direktlänk till inlägg 28 december 2010

A shut a man down ma'ma!

Av Sofia - 28 december 2010 23:26

Hallåha!


Jag satt av någon konstig anledning och lyssnade på min "lugna lista" på spotify

bara en massa kärlekslåtar.. Haha typsikt hatar såna här stunder men just nu väljer jag själv att leva själv och singel. även om jag innerst inne vill vara galet jävla kär. (men det är sjukt jobbigt orka?) haha.. Vet att min prins är i närheten känner det på mig bara så där. Något inom mig säger att han är inte så långt bort närmare än vad jag ibland tror. Jajemän. jag har siktet inställt på en! ;) nejdå det har jag faktiskt inte hehe :PPPPPpppP !


Jag är så röksugen nu, så jag vet inte va jag gör om något stör mig nu..

dricker cola som att det hjälper? har tagit säkert 40 bilder om inte mer med min vivaz, och tre av dem blev icke suddiga.. detä r något allvalrigt stört problem med min mobil.. suck.. blir så ledsen.. vill inte ha den längre.. lust att kasta den i väggen och ba oj då nu måste jag köpa en ny, men har ca ett halvår kvar på abonemanget.. så blir nog en digitalkamera ny inan en ny mobil.. :)


Just ja, jag tog ju bilder för att visa cyberspace mitt hår..

men vivaz kameran är fuckad.. men ni ska få se ändå.. blev en rödbrun färg med blonda slingor.. dock blev slingorna lite för diskreta men tydligen är det snyggt sägs det? vad tycker ni? jag tycker det ska smälta in mer och se naturligt ut.. jag gillar inte fejk haha.. inte när det syns gott o väl.. men men nu får jag ha så här

känner mig varm lugn och snygg.. i detta :) Ska ba bättra på solbrännan också..


så blir jag riktigt nice..


  


Nej en snus skulle ju inte sitta fel bara för o dämpa lite..

man får snusa som tjej.. tjejsnus.. har tatt två bara idag

har dem inte ens i längre för jag spyr nästan när det rinner

usch.. vill ba liksom lura mig själv.. hittar inte mitt cigg paket

så kan inte lura mig själv att jag röker.. ://


Natti natt hoppas alla har en bra dag.. Nu väntar jobb hela helgen :)


tjarå!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 14 juni 2011 13:55

Hej haft enorm bloggtorka. men om någon läser denna blogg och undrar var jag tatt vägen så har jag bytt blogg, det kändes lättare än att radera allt på denna blogg och börja om. Det känns som att man verligen behöver byta blogg och börja om frå...

Av Sofia - 6 maj 2011 19:02

"Touch me baby tainted love"   Godkväller! Jajemän nu är tokfia tillbaka, Jag har åkt på en satans förkylning som i vilket sekund som helst bryter ut till influensa ( det känns som det ) attans. Jag kände på mig det redan i veckan jag var så sj...

Av Sofia - 2 maj 2011 10:24

"länge leve barnasinnet"   Godmorgon! Denna morgon slog det mig att jag är vuxen eller faktiskt håller på att bli en fullbordad vuxen kvinna. Och jag vill inte det jag vill ju liksom leva kvar som barn/ungdom resten av mitt liv. Jag har haft en...

Av Sofia - 18 april 2011 20:08

Cause I got to, got to find away to get next to you!         Hallå! Sitter här och är lite fundersam över livet, hur kunde det bli så ensamt helt plötsligt? från att aldrig vara ensam till att vara det hela tiden. Jag gillar ensamhet, jag...

Av Sofia - 15 april 2011 09:53


    Hej på er! Idag vaknade jag upp och såg att jag fått en bild på lillas bebisen som min Bästa vän fick nu i helgen. Är det inte underbart? det är så himla kul att hon fått en liten bebisplutt! Så mitt i oron i helgen kom även glädje av lillp...

Ovido - Quiz & Flashcards