Direktlänk till inlägg 16 december 2010

Gillar julklappar och julen i sig, men inte självaste julafton.

Av Sofia - 16 december 2010 09:38

Godmorgon :)

Nästa vecka är det ju julafton det har ni väl ändå inte missat.. Jag ser inte ett dugg fram emot det, eller Jag älskar denna myskänsla som jul ger, men själva julafton gör så jäkla ont. Jag tänker ofta på låten " Tomten jag vill ha en riktig jul en sån som man har när man är liten" För det vill jag ha ju. Jag vill ha alla mina nära och kära nära mig. Vill att alla vi ska ha en slags gemenskap som familj men tyvärr är min familj ganska splittrad. När jag var liten hade vi riktigt stora julaftonar med hela mammas släkt och alla ungar och kusiner samlade. Men ju mer jag växte valde jag att fira med pappa och där är en liten liten släkt. Ännu mindre utan Låtsasmamma. Saknar dig och tänker på dig så sjukt mycket nu över jul :( Så jag tycker visserligen det är jätte mysigt att fira med pappa farmor och bror.. och så hundarna.. men det är ändå itne som förut, det gör mig lite ledsen alltihoppa.


men man får ta det som det kommer helt enkelt blir hur som haver glad av pappa och bror och farmora, såna otroligt fina människor allihoppa. nog därför jag är så fin (A) hihi.


Julklappar har jag ännu inte köpt, Jag tänkte köpa i sista minuten som jag alltid gör, och så skippar vi ju att köpa till endel av oss.. blir nog tunapark någon kväll snart. Jag är också så glad att jag har pengar kvar av lönen och lönen kommer nästa vecka igen. får en ganska stadig lön igen. hihi. visst är jag duktig? fast kunde varit duktigare med tanke på hur mycket pengar jag hade.


Jag har iofs köpt julklappar till mig själv, Beställt två parfymer från internet hihi

så det ska få mig att lukta gott i jul hihi. sen ska jag givetvis ner på mellandagsrean och shoppa gärnet. eller något annat skojsigt :) it's all about me, så skönt att man är ensam faktiskt och det är helt otroligt att jag känner så.


 

Hade Nina ricci i somras, luktar så fruktigt och gott!! saknar den

men snart är den min igen hihi! 

  

Denna började jag använda när jag var 16 ungefär

den är också lite fruktig och söt, de är min doft

och kommer aldrig släppa den ifrån mig :)!


Nu eller senare blir det jobb, ska testa något nytt, Kassajour ;)

roligt ska vara på andra ställen i butiken sedan springa till kassan när dem behöver mig (A) hihi. me like that! :) hoppas att det går bra, Är jävligt kallt på govlet som man säger i butiken.. burr.. burr burr..


Bye !


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 14 juni 2011 13:55

Hej haft enorm bloggtorka. men om någon läser denna blogg och undrar var jag tatt vägen så har jag bytt blogg, det kändes lättare än att radera allt på denna blogg och börja om. Det känns som att man verligen behöver byta blogg och börja om frå...

Av Sofia - 6 maj 2011 19:02

"Touch me baby tainted love"   Godkväller! Jajemän nu är tokfia tillbaka, Jag har åkt på en satans förkylning som i vilket sekund som helst bryter ut till influensa ( det känns som det ) attans. Jag kände på mig det redan i veckan jag var så sj...

Av Sofia - 2 maj 2011 10:24

"länge leve barnasinnet"   Godmorgon! Denna morgon slog det mig att jag är vuxen eller faktiskt håller på att bli en fullbordad vuxen kvinna. Och jag vill inte det jag vill ju liksom leva kvar som barn/ungdom resten av mitt liv. Jag har haft en...

Av Sofia - 18 april 2011 20:08

Cause I got to, got to find away to get next to you!         Hallå! Sitter här och är lite fundersam över livet, hur kunde det bli så ensamt helt plötsligt? från att aldrig vara ensam till att vara det hela tiden. Jag gillar ensamhet, jag...

Av Sofia - 15 april 2011 09:53


    Hej på er! Idag vaknade jag upp och såg att jag fått en bild på lillas bebisen som min Bästa vän fick nu i helgen. Är det inte underbart? det är så himla kul att hon fått en liten bebisplutt! Så mitt i oron i helgen kom även glädje av lillp...

Ovido - Quiz & Flashcards