Direktlänk till inlägg 2 december 2010

Jobbdagar!

Av Sofia - 2 december 2010 10:21

Hallå ute i stugan, jag fick iafall njuta av två lediga dagar och några lediga dagar inan det, men för det har jag ju inte fått så mycket gjort. Eller har ju det julmysigt här hih. Nu väntar extremt jobbiga dagar som gör hela dagen förtörd.

Som idag tex, jobb mellan 12 o 19.. vad hinner man exakt göera då? Jo ikväll när jag kommer hem ska jag diska haha, eller inte ska försöka duscha hoss syster eller mamma.


Åh jag drömde en sådan fantastiskt dröm, att dem hade byggt så jag hade badkar och duschrum, alltså det var helt amazing, FINT! jag var överlycklig i drömmen.

Men sedan är det något allvarligt fel på mig vakna kanske fem sex i morse och hade problem att somna om, vafan är problemet? Men där låg jag o rulla runt tills byggybbarna kom halv åtta och dunka i grannen lägenhet. inte min som tur är .


Det var trevligt igår, skönt att komma ut även om man var skapligt nykter, fyra cider totalt. Det ända som lät i skallen när man kom hem var från musiken. Men jag ska nog skippa att gå ut när alla små går ut, det är inge kul längre, jag känner mig så jävla gammal. Kan ju vara därför dem har åldersgränser, Måste kolla närmare på det så man vet vilka dagar man ska va ute och partaja med den äldre eliten.


Kom iafall hem skapligt vilket var nödvändigt, skönt bara o träffa endel ute :)

var trots allt jävligt länge sen jag var ute. Kommer förmodligen inte gå ut så mycket i vinter, för jävla kallt alltså. Man måste ju typ ta taxi fram o tillbaka då?


usch, vill inte gå ut i kylan men jag är illa tvungen, och vill inte ens jobba så mycket i helgen vill få ihop mitt bord.. haha :P fast ja det blir ju en rejäl slant om jag jobbar nu i helgen. jag är så jävla duktig!


Att sakna är mänskligt..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 14 juni 2011 13:55

Hej haft enorm bloggtorka. men om någon läser denna blogg och undrar var jag tatt vägen så har jag bytt blogg, det kändes lättare än att radera allt på denna blogg och börja om. Det känns som att man verligen behöver byta blogg och börja om frå...

Av Sofia - 6 maj 2011 19:02

"Touch me baby tainted love"   Godkväller! Jajemän nu är tokfia tillbaka, Jag har åkt på en satans förkylning som i vilket sekund som helst bryter ut till influensa ( det känns som det ) attans. Jag kände på mig det redan i veckan jag var så sj...

Av Sofia - 2 maj 2011 10:24

"länge leve barnasinnet"   Godmorgon! Denna morgon slog det mig att jag är vuxen eller faktiskt håller på att bli en fullbordad vuxen kvinna. Och jag vill inte det jag vill ju liksom leva kvar som barn/ungdom resten av mitt liv. Jag har haft en...

Av Sofia - 18 april 2011 20:08

Cause I got to, got to find away to get next to you!         Hallå! Sitter här och är lite fundersam över livet, hur kunde det bli så ensamt helt plötsligt? från att aldrig vara ensam till att vara det hela tiden. Jag gillar ensamhet, jag...

Av Sofia - 15 april 2011 09:53


    Hej på er! Idag vaknade jag upp och såg att jag fått en bild på lillas bebisen som min Bästa vän fick nu i helgen. Är det inte underbart? det är så himla kul att hon fått en liten bebisplutt! Så mitt i oron i helgen kom även glädje av lillp...

Ovido - Quiz & Flashcards