Direktlänk till inlägg 24 mars 2011

Hitta Kärleken ?

Av Sofia - 24 mars 2011 09:42

You're always on my mind

So here I am, so can you please tell me

Where do brokend hearts go?

Can they find the way home

back to the opend arms of a love

who'll be waiting there..

And if somebody love you

wont they always love you?



I morse när jag vaknade hade jag en ända önskan inom mig att inte vakna upp själv stämningen i mitt rum för var mysigt för att vakna upp helt själv. Ljuset bakom rullgardinen gjorde allt och det öppna fönstret gjorde att allt ljud utifrån fick mig att vilja krypa närmare någon, Men den någon var inte där! Så var är den någon?

Det är lite läskigt att vakna upp så här och ba känna en enorm längtan av någon mer i sitt liv. Jag menar jag kommer inte få det idag eller i morgon eller dagen efter det. Det kommer ta lång tid inan jag får det. Och det är ett faktum.


Så hur gör jag nu då om jag vill hitta kärleken igen? Om jag äntligen känner mig fullständigt redo eller är det vårkänslorna som tar över? Kanske bara vill ha någon där utan en massa krav om kärlek och allt det där? Jag slutade för några veckor sen att flörta totalt ungefär, så senaste veckorna har varit grymt ensama förutom en flamma som lyst upp min dagar ibland, jag har likosm insett att helt ensam kommer jag aldrig kunna bli.


Jag tittar på mina vänner en är upp över öronen kär, den andre ska bilda familj när som, den tredje flörtar hej vilt, och den fjärde är olyckligt kär! Handlar verkligen allt om att hitta kärleken? Jag ser massa som är helt olyckliga för att dem inte har någon pojk? Jag är inte olycklig men jag börjar sakna att inte ha någon pojk.


Tycker kärlek är lite överskattat, alla är ju trots allt lika värda oavsett om man har turen att hitta kärleken och det. Oftast när man blir kär glömmer man allt runtomkring, man börjar ett nytt liv, och gölmmer det gammla. Jag vill inte bli en sån som blir så kär att jag glömmer vad som egentligen är viktigt i mitt liv.


Och ju mer idioter jag stöter på desto mer ointresserad avatt dela mitt liv med någon blir jag. Jag menar den ena är värre en den andra, Så hur ska man någonsin kunna leva med det andra könet?


Nej jag ska finna mig någon som håller om mig om morgonen när ljudet utifrån skrämmer mig. Mohaha!


Ciao

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 14 juni 2011 13:55

Hej haft enorm bloggtorka. men om någon läser denna blogg och undrar var jag tatt vägen så har jag bytt blogg, det kändes lättare än att radera allt på denna blogg och börja om. Det känns som att man verligen behöver byta blogg och börja om frå...

Av Sofia - 6 maj 2011 19:02

"Touch me baby tainted love"   Godkväller! Jajemän nu är tokfia tillbaka, Jag har åkt på en satans förkylning som i vilket sekund som helst bryter ut till influensa ( det känns som det ) attans. Jag kände på mig det redan i veckan jag var så sj...

Av Sofia - 2 maj 2011 10:24

"länge leve barnasinnet"   Godmorgon! Denna morgon slog det mig att jag är vuxen eller faktiskt håller på att bli en fullbordad vuxen kvinna. Och jag vill inte det jag vill ju liksom leva kvar som barn/ungdom resten av mitt liv. Jag har haft en...

Av Sofia - 18 april 2011 20:08

Cause I got to, got to find away to get next to you!         Hallå! Sitter här och är lite fundersam över livet, hur kunde det bli så ensamt helt plötsligt? från att aldrig vara ensam till att vara det hela tiden. Jag gillar ensamhet, jag...

Av Sofia - 15 april 2011 09:53


    Hej på er! Idag vaknade jag upp och såg att jag fått en bild på lillas bebisen som min Bästa vän fick nu i helgen. Är det inte underbart? det är så himla kul att hon fått en liten bebisplutt! Så mitt i oron i helgen kom även glädje av lillp...

Ovido - Quiz & Flashcards