Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Sofia - 17 mars 2011 21:40



Godkväll bloggen min.

Något som slog mig nu är att vi måste våga drömma, vi måste sätta upp drömmar och mål för då blir vår vardag enklare. Iafall min, om jag har något att se fram emot så blir man så förväntasnfull så man blir glad.

Och att vara glad är väldigt viktigt i vardagen tycker ni inte det? Vad vore vi utan dessa drömmar vi har? men man ska komma iåg att en dröm är en dröm kanske inte alltid något som slår in, det är bara en själv som bestämmer vad som sker.


Något annat som stör mig just nu är varför folk ljuger och hittar på en massa saker? snacka om rak falskhet, alltså falskhet rakt igenom. Jag säger det igen altlså människot? vilket jävla djur vi är alltså. Hur kan man vrida på sanningen och få det till något helt annat? Höll på att tappa hakan totalt idag när jag fick hörat! ba what?


iafall så har jag nu något att se fram emot, två veckor utomlands, var när hur säger jag inte förens de tnämnar sig. Bara för mig att spara pengar nu. :)


"Alla behöver vi någon, men jag behöver mig själv"


Puss

Av Sofia - 17 mars 2011 21:40



Godkväll bloggen min.

Något som slog mig nu är att vi måste våga drömma, vi måste sätta upp drömmar och mål för då blir vår vardag enklare. Iafall min, om jag har något att se fram emot så blir man så förväntasnfull så man blir glad.

Och att vara glad är väldigt viktigt i vardagen tycker ni inte det? Vad vore vi utan dessa drömmar vi har? men man ska komma iåg att en dröm är en dröm kanske inte alltid något som slår in, det är bara en själv som bestämmer vad som sker.


Något annat som stör mig just nu är varför folk ljuger och hittar på en massa saker? snacka om rak falskhet, alltså falskhet rakt igenom. Jag säger det igen altlså människot? vilket jävla djur vi är alltså. Hur kan man vrida på sanningen och få det till något helt annat? Höll på att tappa hakan totalt idag när jag fick hörat! ba what?


iafall så har jag nu något att se fram emot, två veckor utomlands, var när hur säger jag inte förens de tnämnar sig. Bara för mig att spara pengar nu. :)


"Alla behöver vi någon, men jag behöver mig själv"


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards