Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Sofia - 2 mars 2011 21:29


Det är sant facebook tar över mitt liv, jag är helt säker på det nu

då jag ständigt kommer på mig själv att trycka på "senaste nytt"

och sen skrolla upp o ner fastän inget nytt skett, läser samma saker om och om igen ungefär? Sedan väntar jag desperat på att se vilka perosner som gillar och komenterar mina statusar. Sinnesjukt ju, vart är vi på väg? snart kan vi nog bilda familj via facebook, eller vänta det kan jag redan, anger bara någon som min man och dotter så är det klart. :P


Sedan blir jag sjukt besviken och tror att ingen tycker om mig när ingen gillar eller komenterar mina statusar, samt mina nya foton som jag laddar upp. Kanske ingen som gillar dem, vad hemskt liksom, där har vi det, "deprimerad av Facebook" .


Idag fick jag jobba igen, jag bor snart på jobbet men det gör inte mig något just nu. jag behöver pengarna till sommaren :) så jag kan softa gärnet när jag väl har semster. Vet dessutom inte hur många dagar semester jag ska ta eller om jag ska ta? behöver dem till hösten då det bär av utomlands. Känner att jag inte vilka åka nu då det inte är så superväder utomlands.. Men man vet aldrig vad jag gör , jag kan vara rätt spontan ibland.


I morgon ska jag träffa skrutt och hennes mageplutt hoppas jag om hon orkar..Så har ganska fullt upp, tycker inte om det egentligen men men. Jag är ganska stolt över mig själv som idag tänkte ringa frisören och boka färgning och klippning men sedan ångrade jag mig då min hårfärg är rätt fin.. men ja håret är ju slitet.. Kanske blir en klippning men vill ha det ljusre nu, helt klart vackrare med ljust hår men helt klart sexigare i mörkare. HAHA eller? Nåja att det ska vara så svårt att välja hårfärg på sig själv ? Så vi får se hur det blir med det där då. Jag ska iafall köpa Glasögon skor och lite annat trix i morgon wihu!


Och en sak till köp inte jordgubbar färska nu, dem är äckliga och ja dem kanske passar i sån där mixer(blender) men inte med mjölk bara haha.


Don't worry be happy :)



Ovido - Quiz & Flashcards