Direktlänk till inlägg 20 februari 2011

Hjärtat sitter utanpå slår inte som det brukar slå..

Av Sofia - 20 februari 2011 11:47

"Allting börjar om, jag kan börja om

jag behöver hela mig så jag kan ge dig hela mig

när allting börjar om, Jag har gått så långt

nästan blivit van, historian upprepar sig

och slutar alltid likadant, sidan som går vidare

har någon redan rivit av, så jag griper tag i vita blad"

 

Godmorgon underbara söndag!

Jag vill ha en egen måne att åka till nu, det vore ganska skönt det är ju trots allt söndag idag. En söndag som jag ska njuta av totalt, är helt utvilad och fick sovmorogn och en massa mys av min älskade tuffis som låg brevid mig och gosade när jag vaknade :) Det kallar jag en bra start på dagen faktiskt.

Jag såg Daniel Adams ray i fredags, helt galet, men hey det är okey att spåra ut :)

han var ju rätt snygg den där daniel alltså, men jag kommer nog aldrig mer gå och titta på någon artist på harrys, har ont lite överallt nu eftersom det var så trångt och människor inte förstår att man gör illa folk när man knuffas och trängs. Fick knappt upp mina späda armar i luften haha.


Nåja nåja! idag ska jag umgås med släkten det var ett tag sen, så nu måste jag göra mig vacker eller vackrare! Det blir alltid ett äventyr när man är med släkten sen ska vi boka en efterlängtad resa som kanske kommer tidigare än vad man trodde. Så det ska bli roligt. Jag hoppas det blir så för det är precis vad jag behöver komma iväg.


Man får stå för singa egna konsekvenser och beslut här i livet alla har vi en vilja och vi väljer själva vad vi gör, så länge jag mår bra gör jag det jag vill och känner för.

och så länge jag inte sårar någon annan behöver jag bara tänka på mig själv :)


"Jag gör vad jag vill och känner för så länge det ända jag behöver tänka på är mig själv"

 


 

Det är okey att vara ego ibland, ibland behöver man det mer än nånsin.

Livet är ändå förfärligt besvärligt mestadels!

 

Ciao :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 14 juni 2011 13:55

Hej haft enorm bloggtorka. men om någon läser denna blogg och undrar var jag tatt vägen så har jag bytt blogg, det kändes lättare än att radera allt på denna blogg och börja om. Det känns som att man verligen behöver byta blogg och börja om frå...

Av Sofia - 6 maj 2011 19:02

"Touch me baby tainted love"   Godkväller! Jajemän nu är tokfia tillbaka, Jag har åkt på en satans förkylning som i vilket sekund som helst bryter ut till influensa ( det känns som det ) attans. Jag kände på mig det redan i veckan jag var så sj...

Av Sofia - 2 maj 2011 10:24

"länge leve barnasinnet"   Godmorgon! Denna morgon slog det mig att jag är vuxen eller faktiskt håller på att bli en fullbordad vuxen kvinna. Och jag vill inte det jag vill ju liksom leva kvar som barn/ungdom resten av mitt liv. Jag har haft en...

Av Sofia - 18 april 2011 20:08

Cause I got to, got to find away to get next to you!         Hallå! Sitter här och är lite fundersam över livet, hur kunde det bli så ensamt helt plötsligt? från att aldrig vara ensam till att vara det hela tiden. Jag gillar ensamhet, jag...

Av Sofia - 15 april 2011 09:53


    Hej på er! Idag vaknade jag upp och såg att jag fått en bild på lillas bebisen som min Bästa vän fick nu i helgen. Är det inte underbart? det är så himla kul att hon fått en liten bebisplutt! Så mitt i oron i helgen kom även glädje av lillp...

Ovido - Quiz & Flashcards