Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Sofia - 7 februari 2011 10:10

"skin skin som den sol du är låt hela världen se ditt vackra leende

ja jag säger lys lys som den stjärna du är, du lyser upp mitt mörker"

 


Godmorgon detta är förändra livets morgon, en morgon att inspireras av andra. att få lite vett i skallen istället för att bli mer och mer trögfattad.

Det finns alltid saker man bör sluta med, saker man bör fortsätta med och saker man aldrig borde gjort eller testat. Jag slutade röka och jag klarade det. jag tar fortfarande bloss i fyllan, för sakerna är kopplade till varandra.

Jag kommer finna min inspiration i andra, livet är för kort för att slösa bort

jag har redan panik över att jag fyller 22 i år, 22 år? jag har haft åldersnoja sedan jag fyllde 18, när jag nyss hade fyllt 20 sa jag utan att tänka på det att jag var 18 och nyss hade fyllt.. är man inte lite efter då? Jo det är jag, men min hjärna vägrar acceptera att jag är över 20 år fyllda.  Här om veckan sa jag till en vän fan fatta jag fyller 23 år (i år) vaa gör hon sa hon? Jaa fatta va gammalt.. men du är väl inte äldre än mig? Och då kom jag på att jag fyller bara 22... eller gör jag? nu är jag rätt vilsen på va jag fyller.. haha Forever young eller vad man säger?


jag är fast i det förflutna.. måste gå vidare.

Hur grym jag än kommit på att denna värld är

och dess människor som lever i denna värld

Men sen tänker jag på dem människor

som är helt fantastiska och underbara

människor som denna värld behöver se fler av. 


  


Har ni inte haft någon stund där ni bara vet vad ni måste göra?

för att förändra erat liv osv? haha känns ganska underbart.


Nåja denna morgon har jag funnit endel svar på min egna frågor

därför kallar jag den för inspirationens morgon.


Och jag är glad!


Nu kurrar magen Ciao ciao!


Ovido - Quiz & Flashcards