Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Sofia - 12 februari 2011 11:49

"you body smoken dirty so dirty

can help it getting freaky

the situation's dirty dirty so dirty"

 

Godmorgon och Attio på er, prosit tack haha.

Det är verkligen inte roligt att ligga sjuk precis när en helg börjar, eller det är inte roligt över huvud taget, men jag försöker se det positivt och det är nu jag märker det negativa sidorna av att leva singel livet men hey jag överlever iaf och det är ju underbart, bara det att jag just nu verkligen önskar att jag inte var för mig själv, det är nu jag önskar att jag hade någon som höll av mig och såg till att jag var okey! Men hey morsan kom ju hit och det är iafall någon som finns där :) Så glad för det faktiskt.  Jag börjar bli smått avis på alla som har en partner där ute, det är väl min tur snart ? Tittade igår på "angel eyez" och kors i taket att jag kommer ihåg namnet på filmen haha men den var ganska bra att ligga och titta på själv i soffan, blev väldigt avundsjuk på dem bara för att dem såg så kära ut, det hjälpte liksom inte mig själv i soffan men jag hade ju Tuffis som gav mig lite extra kärlek igår :) Bättre lycka ikväll, vill inte vara ensam och det är ju melodifestivalen haha måste se tycker det är bra !!

 

"I put my self in this kind of position

so I have no one to bleme just my self

Me myself and I "

 

Jag älskar att solen skiner, men jag kan inte sluta tänka på kärlek varför är det så? kan det vara så att jag gör det för att alla stjärtarnas dag är på måndag? den dagen gillar jag inte verkligen inte, jag har väl haft tur någon gång att få uppskattning och dela den med motsatt kön, men jag gillar inte att den dagen finns, visst kan man visa uppskattning och kärlek till sin familj och vänner, men den är ju mest riktad till partners? eller har jag helt fel, så känns det för mig iafall, Så tänk på alla där som rä helt ensamma då och inte har någon. Jag kan erkänna att jag inte mår så bra när dagarna närmar sig denna dag för den påminner om hur ensam jag är och förmodligen kommer vara ett tag, då vill jag inte se alla gosedjur i butiken och alla söta kort samt blommor, dem hjärtformade askarna med gelehallon i, Jag vet att jag inte kommer få något utav detta hur som helst och att dem som får det ska vara glad åt det. men är dem verkligen det? usch dumma dag! Ber dem mig jobba på måndag så gör jag det gärna så att säga, mer än gärna! Det gjorde jag förra året, tänkte kanske är det någon som vill ge mig något när jag sitter där i kassan haha. men nepp!

Jag undrar hur många som vill ta livet av sig denna dag? alltså seriöst varför måste det finnas en dag då man ska ge extra uppskattning och kärlek? och så ska det bli så mycket hysteri om det, saker byts ut i butikerna osv? alltså?  Men jag har iafall min far att fira och min katt, all kärlek till dem liksom :) Jag tänker liksom på dem som nyligen blivit lämnade eller liknande, denna dag måste ju få folk att tänka oerhört mycket på det, stackarna, jag tänker mer på dem än mig nu. För förra året hade jag varit singel endas tre veckor ungefär och denna dag gjorde det hela mycket värre fy.

jag minns bara att jag jobba och mådde inge vidare känslomässigt. men det var hemskt hade inte dagen funnits hade jag inte känt som jag gjorde då, och mina krav på mig själv hade inte varit så stora som då.

 

Ska nog låtsas som denna dag inte finns, trots att jag ägnar min dag åt min pappa och lillebror och min katt, eftersom både Katten och Pappa fyller då, så är min dag fylld av en gnutta kärlek trots allt. Som jag brukar säga, jag firar dagen med mannen i mitt liv "pappa" ;) haha

 

jag hoppas alla har en bra dag och en bra hjärtans dag :) 

 

Nu blev jag glad igen när jag tänkte på det haha.

Funderar på att blotta ett inlägg på Fb bara för att

men gillar inte tanken på att alla ska kunna se vad jag skriver

och vad jag tänker på och känner ibland haha.

 

  

 Baby boy!


 

Nåja läser ni får ni fan komentera jag blottar det ett tag på fb!

 

Puss på er från en tokfia!

 

Ovido - Quiz & Flashcards