Alla inlägg den 4 februari 2011

Off

Av Sofia - 4 februari 2011 11:06

"I wanna make you scream my name

it is a game we both do"

 

 

Godmorgon, jag sitter och små ler åt mina helt sjuka drömmar alltså, jag förstår inte vart jag får allting ifrån?  Och det kliar på mina armar efter solningen igår kväll..uscha då.. undra om jag kommer kunna sola i morgon då inan utgång. Brun o fin ett riktigt svin som jag brukar säga. haha!


Har ju en helt ledig helg framför mig, så att säga som jag minst behöver en sådan.

Annars kan det ju faktiskt vara ganska mysigt att spendera sin helg med någon.

Så som sagt jag behöver inte denna lediga helg nu, men Jag får iafall en utgång utan att tänka på att jag måste hem skapligt och upp skapligt för att jobba. Hallelulija, så jag har en enorm känsla av att det kommer bli galet på i morgon :) Fast det är jag faktiskt värd efter alla omständigheter.


usch jag kan inte låta bli att känna en rädsla av att folk ska dissa mig i morgon igen, men jag vet att alla 'är inte så falska som just du råkade vara. Usch vad jag hatar denna känsla och allting är ditt fel.  Twii!


Är ju nästan sugen på att göra något spontant ikväll

Undra om det finns något spontant att göra haha


wiiiehuu.. bye bye dags o äta inan jobbet!

Ovido - Quiz & Flashcards