Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Sofia - 27 februari 2011 22:58



Tycker att ni som komenterar kan åtminstonde komentera med namn och ni som komenterar kan också skriva varför och om vad det handlar om?


Fick en komenterar om att jag ska kolla mig själv inan jag dömer andra och så vitt jag vet dömer jag ingen annan. och jag vet inte ens vad personen syftade på?

Jag skriver endast mina tankar om saker och ting här så vad är problemet?

Jag dömer endast mig själv hela tiden, och jag tror att alla andra gör det med?

dels ligger det väl i människans natur att döma lite hit o dit speciellt sig själv

men självklart ska man inte döma någon förens man lärt känna personen.

eller fått en klarare bild av människan.


En anann komentar skriver "jag fick inte vara din vän så varför klagar du" från ett namn "kille" jag kan inte relatera till "kille" då det finns många killar i denna världs så varför komenterar men ens det?  Förstår mig inte på killar? Om det nu är en kille?

Jag blir sjukt nyfiken dock, för jag vill veta vem som känner så :/


Blir så irreterad nu, tänkte blogga om min kväll och lite andra tankar jag har om livet i allmänhet men nu skiter jag totalt i det för såna puckon som ni som komenterar.


Suck suck, nu ska jag och tussis bebis sova!


Jag hatar missförstånd haha.. Men men har haft en otroligt trevlig kväll här idag och även igår, Jag var ganska onödig gjorde mig redo för utgång då jag plötsligt tappade peppen totalt och istället hamnade på "körvparty"  Fia kan ju inte missa korv party haha nejdå men det blev kul fick skratta en hel del haha. Tänk att man kan ha så roligt åt killar.


  


Så skit på er allesammans ;)



Ovido - Quiz & Flashcards