Alla inlägg den 17 februari 2011

g

Av Sofia - 17 februari 2011 22:42

"Någonstans finns det en vår mitt i  höstens stormar

någonstans i vinterns spår, väntar det en sommar

och jag hoppas att du är där, och bevisar vad kärlek är

Men kan jag tro på kärlek? när den gör oss så ont?

Hur kan jag tro på livet? allt jag hör ekar tomt"

 

Godkväll!!

Jag tänkte passa på att blogga lite för att jag har en må bra känsla i hela kroppen ni vet en sån där känsla när man är stolt över sig själv och den känslan kommer inte allt för ofta fram. Jag är glad för att jag jobbar och jobbar för att jag går till jobbet och för att tuffis mår bra och för att jag sökte ett jobb idag. Det är gnutta lycka över kvällen idag.

Dessutom sitter jag här med Sugar Scrub Mask över hela ansiktet, nice va? En sådan köper man på HM! Inan jag lägger en mask ångar jag ansiktet för det sägs att det öppnar porerna och så känns det bara så jävla bra. Spcielt om man skrubbar ansiktet efteråt. Efter har man sedan världens lenaste hy! Ba skinande bra!

Tänkte att jag är värd det faktiskt.. Och i morgon blir det då jobb igen ska upp tidigt och hinna gå på stan inan jobbet vill säga jag ska vara på stan när det öppnar vid tiotiden. För sedan jobbar jag hela dagen och direkt när jag slutat hinner jag bara göra mig lite vackrare för att sedan gå på något krök (kanske) om jag orkar sedan är det Iaf Daniel Adams Ray som spelar på harrys. wihhu!. Funderar starkt på att skippa alkohlen åtminstonde allt som har med sprit att göra fy.

 

Vill vara klar i huvudet och medvete om vad som händer, förstår inte hur man kan vilja låta alkohol slinka ner i kroppen, den förstör kroppen, Dumma drog alltså!

 

Nåja man väljer ju trots allt själv om man vill eller inte. Är helt ledig hela helgen än så länge så jag kan festa utan problem men är inte ett dugg sugen är mera sugen på att vara helt obakis på lördag så jag kan äta en mysig lunch med mamsen eller någon annan fin vän. Det är sånt helger bör vara till för iofs brukar jag jobba konstant varenda helg så man ändå inte hinner ögra något mysigt. Meneäää!

 

Nu ska jag bädda rent sängen ännu mera mysigt och ta bort sockret ur fejset

kanske blev man lite sötare (haha) Hoppas kan man ju alltid göra.

 

  

 

 

Hoppas ni haft en fantastisk dag som jag har :)) wiihu Bye Godnatt



Ovido - Quiz & Flashcards