Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Sofia - 2 februari 2011 17:18

"Du är här, jag är frusen, du är en av flera tusen"




Jag känner mig så oerhört trött idag men är så himla pepp inför framtiden!

Mina glädje dagar är tillbaka, är nu inte längre så känsloladdad om dagarna.

Nu kan jag faktiskt ta det mesta med en klackspark och det känns så bra.

Jag har ju faktiskt varit på shoppingrunda idag, mina fötter värker och jag är så jävla trött, det blev en shjorta bälte två tröjor armband och en godisskål! :))

Jag orkade inte shoppa mer, finns ju tamej fan ingenting på stan? uscha!


Undra om jag kan hålla i pengarna ett tag nu, vill så gärna sprida dem runt omrking mig haha, vadå det är en underbar känsla att kunna köpa det man vill? men jag hatar att se när det krymper på kontot, usch då får jag ångest.


Jag har inte så himla mycket att säga idag är för trött för att tänka faktiskt

Jag längtar till helgen då är jag faktiskt ledig en HEL helg, Det känns fruktansvärt annorlunda så jag hoppas att jag får jobba ändå.. Har glömt bort hur det är att vara ledig på helgerna.


Nehe om man ska ta och göra fint här hemma kanske så man inte somnar.


:) Be happy!

Ovido - Quiz & Flashcards